adexo3
۵۳۷۴۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اتفاقات مشکوک در لیگ یک فوتسال

در حالی چهره دو تیم صعود کننده به لیگ برتر فوتسال مشخص شده که اتفاقات مشکوک هفته پایانی لیگ یک، شائبه‌های زیادی را به وجود آورده است.

ایسنا: در حالی چهره دو تیم صعود کننده به لیگ برتر فوتسال مشخص شده که اتفاقات مشکوک هفته پایانی لیگ یک، شائبه‌های زیادی را به وجود آورده است.

لیگ دسته یک فوتسال روز یکشنبه هفته جاری به پایان رسید و دو تیم مقاومت قرچک و آتلیه قم به لیگ برتر صعود کردند اما برخی اتفاقات مشکوک در دو بازی سرنوشت ساز،‌ باعث شد تا شائبه تبانی بر سر زبان‌ها بیفتد.

دو بازی تیم های مقاومت قرچک با سن ایچ ساوه و همچنین نفت امیدیه با آتلیه قم از ساعت ۱۶ آغاز شد اما اتفاقات و حواشی آن ها به قدری زیاد بود که بعد از سه ساعت به اتمام رسید! یکی از اتفاقات عجیب در بازی امیدیه این بود که تماشاگران از سالن بازی به بیرون هدایت می‌شوند و تیم آتلیه در مدت زمان بسیار کمی موفق به زدن سه گل می‌شود تا به لیگ برتر صعود کند.

همچنین در حالی که ارتباطی بین دو سالن وجود نداشت، ساوه‌ای‌ها از طریق ناظر بازی متوجه می‌شوند که صعود کرده‌اند و جشن برپا می‌کنند اما دقایقی بعد خبر می رسد، نفت امیدیه در یک دقیقه سه گل دریافت کرده و به این ترتیب آتلیه قم صعود کرده تا اتفاق مشابه تراکتورسازی در فوتسال برای تیم سن ایچ ساوه بیفتد.

منصور مولایی مربی تیم سن ایچ ساوه در گفت و گو با ایسنا،‌ از اتفاقات هفته پایانی لیگ دسته یک پرده برداشت و ادعا کرد: می‌دانستیم قرار است چه اتفاقی بیفتد! چرا که در نیم فصل اول زمانی که ما به پارسیان باخته بودیم، یکی از اعضای تیم نفت امیدیه به من گفت اگر قمی‌ها بیست گل هم بخواهند، ما می‌خوریم تا شما صعود نکنید. نفتی ها پارسال هم به همین شکل سر تیم شیراز را بریدند و امسال سن ایچ ساوه را قربانی کردند.

وی افزود: بازی ما با مقاومت قرچک کاملا سالم برگزار شد و حریف حتی در ثانیه های آخر، دو توپ به دیرک ما زد. من قبل از بازی با زرنخانلی(سرمربی قرچک)‌ صحبت کرده و گفته بودم با تمام وجود بازی کنند. من از او خواستم به مربی نفت امیدیه هم زنگ زده و خواهش کند سالم بازی کنند. متاسفانه در بازی یک‌شنبه،‌ بارها بازی را قطع کردند تا ابتدا بازی ما تمام شود و آن طرف با خیال راحت نتیجه را برای صعود خودشان تنظیم کنند. زمانی که بازی ما سه بر سه تمام شد،‌ بازی امیدیه هم دو بر دو مساوی بود اما در سی ثانیه آخر یک گل دریافت کردند. همچنین سه گل آتلیه در یک دقیقه زده شده است. این اتفاق غیر طبیعی نیست؟ حتی اسپانیا هم نمی‌تواند در عرض یک دقیقه،‌ سه گل بزند. ما با سالن اهواز قطع ارتباط بودیم چون تماشاگران را از سالن بیرون کرده بودند.

مربی سابق تیم ملی با بیان اینکه بعد از بازی،‌ جشن صعود برپا کردند، اظهارکرد: ناظر بازی برای اینکه بتواند راحت از سالن بیرون برود، اعلام کرد شما صعود کرده‌اید و ما خوشحالی کردیم؛ اما بعد از ۱۰ دقیقه گفتند تیم آتلیه بازی را برده و شما صعود نکرده‌اید. جالب است ابتدا، بازی ما تمام شد و آن ها بعد از اینکه از نتیجه ما مطلع شدند، نتیجه بازی را مطابق خواست خودشان عوض کردند. تنها می‌توانم به حال این فوتسال تاسف بخورم که مربیانی حاضر می شوند زحمت یک ساله تیمی را به این شکل به باد دهند و فوتسال را کثیف کنند. همین اتفاقات باعث شده، سرمایه گذاران دلسرد شوند و باشگاه سن ایچ هم به همین خاطر تیمداری نخواهد کرد.

در زیر می توانید فیلم مربوط به جشن صعود ساوه ای ها را ببینید:


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
اتفاقات مشکوک در لیگ یک فوتسال
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج