۵۳۷۵۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جهانبخش به اوترخت نمی‌رسد

جهانبخش روند بهبودی را پشت سر می‌گذارد تا نه تنها به بازی برگشت با اوترخت برسد که برای دیدار با ازبکستان نیز در شرایط مطلوب قرار بگیرد.

ایران ورزشی: جهانبخش روند بهبودی را پشت سر می‌گذارد تا نه تنها به بازی برگشت با اوترخت برسد که برای دیدار با ازبکستان نیز در شرایط مطلوب قرار بگیرد. هدف او صعود آلکمار به لیگ اروپا و البته تیم ملی ایران به جام جهانی است. دو اتفاق بزرگ برای بازیکنی که فصل درخشانی را سپری کرده و نشان داده پتانسیل بازی در سطوح بالاتر را دارد. شماره ۷ آلکمار منتظر بازی پلی‌آف و صعود آلکمار به لیگ اروپا است و البته پایان بازی تیم ملی با ازبکستان تا تصمیم جدیدی بگیرد و درباره آینده‌اش بهترین انتخاب را انجام بدهد. شاید او در آلکمار بماند و شاید هم به بوندس لیگا یا لیگ برتر انگلیس برود. همه این احتمال‌ها وجود دارد.

علیرضا جهانبخش به بازیکنی کلیدی و بی‌جانشین در ترکیب آلکمار بدل شده. بال راست ایرانی این تیم که در اردی ویژه و بخصوص نیم‌فصل دوم درخشیده و بی شک بهترین بازیکن آلکمار بوده. این روزها که جهانبخش آسیب دیده، چهره ون در بروم در هم رفته. سرمربی آلکمار حساب ویژه‌ای روی جهانبخش در بازی پلی‌آف مقابل اوترخت باز کرده اما به نظر نمی‌رسد ستاره ایرانی بتواند برای این دیدار حساس به آمادگی کامل برسد.

جهانبخش مقابل خرونینخن در بازی رفت دور اول پلی‌آف آسیب دید. آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله ران باعث شد تا او بازی برگشت را از دست بدهد. غیبت جهانبخش البته در بازی برگشت چندان به چشم نیامد چون خرونینخن حریف دست و پا بسته‌ای بود و نمی‌توانست تهدیدی برای آلکمار باشد.

جهانبخش در روزهای گذشته کشاله آسیب دیده خود را تحت مداوا قرار داده اما هنوز جوابی نگرفته. او احتمالا بازی رفت فینال پلی‌آف را از دست خواهد داد. دیداری که در خانه آلکمار برگزار می‌شود و البته ون در بروم از نعمت حضور جهانبخش محروم است.

ستاره ایرانی آلکمار در 6 بازی قبل خود برای این تیم در لیگ هلند، 5 گل سرنوشت ساز به ثمر رسانده. موتور جهانبخش برای باز کردن دروازه حریفان از هفته سی‌ام روشن شد. او البته پیش از این 6 گل برای آلکمار به ثمر رسانده بود اما این 6 هفته آخر آمار جالبی به نام جهانبخش ثبت کرد.

علیرضا ابتدا در هفته سی‌ام دروازه رودا را باز کرد. دیداری که با تساوی یک بر یک به پایان رسید. او سپس در هفته سی و یکم موفق شد دروازه‌بان هراکلس را مغلوب کند و گل زیبایی به ثمر رساند. آن هم در دیداری که با برد ۲ بر یک آلکمار همراه بود.

جهانبخش هفته سی و دوم نتوانست دروازه توئنته را باز کند اما هفته بعد از آن و در روزی که آلکمار با نتیجه 2 بر یک مقابل نایمخن شکست خورد، علیرضا زننده گل به تیم سابقش بود. گلی که شادی خاصی همراه خود نداشت. آن هم به دلیل احترامی که جهانبخش برای تیم سابق خود قایل بود.

در هفته سی و چهارم و پایانی اردی ویژه، جهانبخش باز هم گل زد. او این بار دروازه اوترخت را گشود. البته در دیدار حساسی که با نتیجه ۳ بر ۲ به سود اوترخت به پایان رسید. آلکمار با نتایجی که در اردی ویژه کسب کرد راهی پلی‌آف شد. نخستین حریف آلکمار در این تورنمنت، خرونینخن بود. تیمی که با نتیجه ۴ بر یک بازی رفت را به آلکمار واگذار کرد. جهانبخش باز هم زننده یکی از گل‌های آلکمار بود.

بال ایرانی آلکمار اما در بازی برگشت غایب بود اما آلکمار توانست به فینال پلی‌آف صعود کند و مقابل اوترخت قرار بگیرد. علیرضا جهانبخش که آسیب دیده، بازی رفت مقابل اوترخت را از دست می‌دهد. او به همین دلیل و از حالا خود را آماده بازی برگشت می‌کند. دیداری که حضور جهانبخش در آن حیاتی و سرنوشت ساز است.

جهانبخش این فصل رکورد گل‌های زده‌اش در لیگ برتر هلند را شکست. او تا اینجای کار و در ۳۰ بازی ۱۱ گل به ثمر رسانده که آمار شگفت‌انگیزی برای او محسوب می‌شود. جهانبخش البته ۱۰ بار هم مهاجمان تیمش را در موقعیت گل قرار داده و در این راه نیز موفق بوده است.
او که تیم‌هایی از لیگ جزیره و بوندس لیگا را خواهان خود می‌بیند، در بازی‌های اخیر آلکمار درخشیده. بخصوص از زمانی که شنیده شده این تیم‌ها نماینده‌های خود را برای زیر نظر گرفتن او به هلند فرستاده‌اند. علیرضا اگر به همین روند ادامه بدهد، قطعا به لیگی معتبرتر از اردی ویژه و تیمی بزرگتر از آلکمار منتقل خواهد شد. اتفاقی که نه تنها برای او که برای فوتبال ایران مفید خواهد بود.

علیرضا بعد از انجام بازی برگشت مقابل اوترخت، راهی اردوی تیم ملی در اتریش می‌شود تا همراه سایر بازیکنان آماده دیدار برابر ازبکستان شود. او یکی از مهره‌های کلیدی کی‌روش در فاز تهاجمی تیم ملی است. بازیکنی که در پست بال راست جا افتاده، رقبای خود را کنار زده و به انتخاب اول کی‌روش بدل شده است.

جهانبخش روند بهبودی را پشت سر می‌گذارد تا نه تنها به بازی برگشت با اوترخت برسد که برای دیدار با ازبکستان نیز در شرایط مطلوب قرار بگیرد. هدف او صعود آلکمار به لیگ اروپا و البته تیم ملی ایران به جام جهانی است. دو اتفاق بزرگ برای بازیکنی که فصل درخشانی را سپری کرده و نشان داده پتانسیل بازی در سطوح بالاتر را دارد.

شماره ۷ آلکمار البته فعلا تصمیمی برای انتقال به سایر تیم‌های اروپایی نگرفته. او منتظر بازی پلی‌آف و صعود آلکمار به لیگ اروپا است و البته پایان بازی تیم ملی با ازبکستان تا تصمیم جدیدی بگیرد و درباره آینده‌اش بهترین انتخاب را انجام بدهد. او شاید در آلکمار بماند و شاید هم به بوندس لیگا یا لیگ برتر انگلیس برود. همه این احتمال‌ها وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج