adexo3
۵۳۷۵۶۶
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

طارمی؛ آقای گل‌نزن لیگ قهرمانان آسیا

مهدی طارمی در بازی برابر لخویا چند موقعیت گلزنی و یک پنالتی را از دست داد.

خبرآنلاین: ثبات، هنوز هم غریب‌ترین واژه اختراع‌شده برای مهدی طارمی است. هنوز زمان زیادی از هت‌تریک تعیین‌کننده او در برابر الوحده سپری نشده که مهدی پشت ضربه پنالتی تیمش می‌ایستد تا جماعتِ محروم از حضور در استادیوم را پای صفحه تلویزیون ناامید کند. چهره او در لحظه زدن پنالتی، درست مثل بازیگرانی است که قرار است چند دقیقه بعد با تیری از غیب، به هلاکت برسند. توی صورت مهدی، نشانه‌ای از امیدواری نیست و مهاجم شماره ۹، توپ را به دست‌های قاسم برهان تقدیم می‌کند. لخویا به طارمی مدیون است. به مرد بی‌دقت که اوایل هر دو نیمه باید دروازه‌ حریف را باز می‌کرد و نکرد. که باید دقت به خرج می‌داد و نداد. که باید قدر پاس‌های طلایی هم‌تیمی‌ها را می‌دانست که نداست.

این شب تلخ، تداوم هفته زشتِ طارمی بود. او که آرامش را بر خودش حرام کرده. او که تمرکز را با دست‌های خودش به قتل رسانده. با یک موضع‌گیری سیاسی درباره انتخابات و تکذیب سریع آن دوباره جنجال‌ساز شد.

چهره ملی مدنظر محسن مسلمان، باید در زمینه بی‌دقتی و سهل‌انگاری ثبت ملی شود. او با ۶ گل آقای گل آسیاست اما شصت گل نزده در همین تورنمنت دارد تا آقای گل‌نزن‌های جام هم باشد. یک بازی دیگر نیز برای پرسپولیس به پایان رسیده و حالا طارمی وقت دارد که زمین را ترک کند و به اینستاگرام برگردد. پیش پلنگ‌ها و شاخ‌ها. در دنیای فیلترهای رنگی. فیلترهایی که به او کمک می‌کنند تا علیه خودش و توانایی‌هایش بجنگد. تا به رقبای پرسپولیس رحم کند و با تیمش، بی‌رحم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این چرندیات چیه که می نویسید ؟؟؟ بهترین بازیکنان فوتبال در جهان پنالتی هاشون رو خراب کردند , در خصوص موقعیتهای هدر رفته هم مگه قراره هر توپی وارد دروازه بشه ؟؟؟؟ اگر اینجوری باشه که تعداد گلهای مهاجمان رو نمیشه شمرد
      نباید یک جوان آینده دار رو با نوشتن این مزخرفات نابود کرد

    • بدون نام

      خیلی بی انصافین خیلی

    • بدون نام

      کجاش بی انصافی هست والله راست میگه این فکر نکنم قبلی ک بیاد پرسپولیس اصلا گوشی دست گرفته بود الان نگاه بکنین چطور جوگیر شده اون از طرز لباس پوشیدنش و تو اینستا و کارهای که میکنه اخه کسی که اینطور لباس میپوشه فقط دوست داره سر زبون بیوفته اخه این تو بوشهر میدونست تیپ یعنی چی که حالا اینطور کلاه و لباس میپوشه

    • بدون نام

      خودش کرده مثل تتلوو والو

    • بدون نام

      راست گفته ديگه پدر تيمو دراورده.

    • مصطفی رحمتی

      اولا پنالتی پنجاه پنجاست دوما طارمی دوسال مداوم آقای گله این یعنی بهترین مهاجم ایرانه سوما طارمی استرس داشت ونکته اصلی اینه که چرا؟ چرا استرس داشت؟ جواب من اینه ترس ازمورد هجمه قرار گرفتن ترس از مورد انتقاد قرار گرفتن وبیاد آوردن آن همه فشاری که پس از بازی الریان به طارمی وارد شد علت این استرس شد،اما این همه ماجرا نیست قلعه پرسپولیس یک خشت اصلی بنایش را ندارد کسی که همه زحماتش را نادیده گرفتند وگفتن بودن ونبودنش فرقی ندارد برانکو،طاهری وهواداران همه بیشتر ازطارمی مقصرند چرادقت نمیکنید ازروزی که رامین رفت پرسپولیس باوجود خوب بودن هیچوقت به آن خوبی قبل نیست.

    • بانوی سرخ

      طارمی لعنت ب تو...لعنتتتتتت

    • بدون نام

      آقای رحمتی پنالتی پنجاه پنجاه برای درازه بان هست نه زننده ضربه
      آبروی ایران رو تو آسیا برده با این پنالتی خراب کدنش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج