اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۷۶۰۹
۵ نظر
۵۰۱۸
۵ نظر
۵۰۱۸
پ

توهین باشگاه العین امارات به تماشاگران ایرانی

مدیر باشگاه العین سخنان توهین آمیزی را درباره تماشاگران ایرانی بر زبان آورد و تاکید کرد که در دیدار تیمش برابر استقلال تهران بازی جوانمردانه رعایت نشده است.

ایسنا: ‌به نقل از الکاس، استقلال در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا توانست با یک گل العین امارات را از پیش رو بردارد. با وجود این که این دیدار بدون هیچ مشکلی برگزار شد و هواداران استقلال تنها تیم محبوب خود را تشویق کردند اما بازهم اماراتی‌ها به دنبال بهانه تراشی هستند.

عصام عبدالله، مدیر باشگاه العین امارات سخنان عجیبی را بر زبان آورد. او گفت‌: انتظار هر چیزی را از هواداران استقلال داشتیم اما این انتظار را نداشتیم که مسئولان ایرانی چنین برخوردی داشته باشند. آنها قبل از بازی، در جریان بازی و بعد از آن بازی جوانمردانه را رعایت نکردند. عکاسان و خبرنگاران ایرانی به سوی خالد عیسی، دروازه‌بان ما سنگ پرتاب کردند و به او دشنام دادند اما ناظران بازی هیچ واکنشی نشان ندادند. باید چنین بازی به خوبی کنترل و همه چیز آن زیر نظر گرفته می‌شد.

او ادامه‌ داد: ما از تماشاگران ایرانی انتظار هر چیزی را داریم و بر این باور هستم که کنفدراسیون فوتبال آسیا باید یک چالش بزرگ را از پیش رو بردارد و باید چنین بازی‌هایی را با تدابیر امنیتی شدید برگزار کند.

مدیر باشگاه العین در پایان گفت‌: شکست در دقایق پایانی برابر استقلال، انگیزه بازیکنان ما برای جبران در بازی برگشت را بیشتر کرده است. باید در خانه و با حمایت تماشاگران خود جبران کنیم و توانایی چنین کاری را داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنده خدا تشکر هم کرده از مهمان نوازی ایرانیا

    • بدون نام

      بفرما اینم فرهنگ ایرانی

    • بدون نام

      ایرانیا تاکی بی فرهنگی و غیراخلاقی بازی کردن ؟؟؟

    • حامد

      پرتاب کردن اشیاء به زمین یا سروصدا از طرفدارای واقعی فوتبال امری بدیهیه که به خاطر هیجانات واقعی ورزش فوتباله و در همه جای دنیا هم دیده میشه به غیر از کشورهای عربی خلیج همیشه فارس . اونهم به این دلیله که تیمهاشون هوادار واقعی ندارن و این معضل بزرگیه براشون .بنابراین همه کاری میکنن تا این امتیاز رو به انحای مختلف و لابی و پرونده سازی از تیمهای ایرانی بگیرند .

    • بدون نام

      اینارو باید موشک بارون کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج