۵۳۸۸۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رجب‌زاده: اجازه ندهید ذوب به شرایط قبلی برگردد

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ذوب آهن در سایه یک برنامه ریزی درست و حمایت کارخانه و باشگاه می تواند در فصل آینده حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.​​​​​​​

ورزش سه: کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ذوب آهن در سایه یک برنامه ریزی درست و حمایت کارخانه و باشگاه می تواند در فصل آینده حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.​​​​​​​

مهدی رجب زاده اظهار داشت: در فوتبال حرفه ای موفقیت در یک فصل از تدارک به موقع پیش فصل شروع می شود و امیدوارم با حمایتهای همیشگی کارخانه، هیات مدیره و باشگاه بتوانیم در فصل آینده نیز به روند خوب خود ادامه دهیم.
رجب زاده ادامه داد: علیرغم شرایط سخت فصل گذشته ما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. در جام حذفی تا نیمه نهایی پیش رفتیم، در لیگ برتر بالاتر از بسیاری از تیمهایی که بیشتر از ما هزینه کرده بودند چهارم شدیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم کمی خستگی و بدشانسی مانع از موفقیت ما شد. البته این را هم بگویم که گروه ما به واقع سخت بود. استقلال اکنون متوجه تفاوت کیفیت العین با تیمهایی که قبلا با آن بازی کرد می شود. از همین جا هم از صمیم قلب برای سه نماینده دیگر کشورمان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با قدرت پای به مرحله بعدی بگذارند و به واقع اگر بتوانند از سد لخویا، العین و الهلال عبور کنند کار بزرگی کرده اند.
بازیکن ذوب آهن در پاسخ به آخرین وضعیت ذوب آهن و همبازیانش نیز گفت: ذوب آهن می تواند بار دیگر در قامت یک تیم خوب و مدعی ظاهر شود به این شرط که حمایتهای لازم از تیم صورت پذیرد. ما در سه فصل اخیر به لطف حضور یک مدیرعامل کاردان و کاربلد، تلاشهای ویژه مدیریت کارخانه، حمایتهای هیات مدیره دلسوز و غیرت یک باشگاه خوب و منظم توانسته ایم روزهای بسیار خوبی را تجربه کنیم و اگر می خواهیم این روند حفظ شود باید در این مقطع فصل نیز با درایت و تیزهوشی عمل کنیم.
رجب زاده همچنین افزود: این درست است که حضور در ذوب آهن ارزوی بسیاری از بازیکنان است ولی نباید از نجابت و شخصیت کادر فنی و بازیکنان این تیم هم به سادگی گذشت. همه ما تاکنون 56 درصد از قرارداد فصل گذشته خودمان را دریافت کرده ایم و به خاطر عشق به پیراهن تیممان و البته احترام بسیار بالایی که برای شخص آقای آذری و مدیران ذوب آهن قایلیم هرگز مصاحبه ای از بازیکنان در این مورد عنوان نشد. ما به لحاظ هزینه در فصل گذشته جزو تیمهای متوسط لیگ بودیم و خوشبختانه از حیث نتیجه خوب عملکردیم. در عین حال ذوب آهن بازیکن هم به لیگ معرفی کرد و با میانگین سنی 24 سال آینده خود را نیز به نوعی تضمین کرده است. متاسفانه وقتی از گوشه و کنار و در مصاحبه ها می شنویم که قرار است بودجه باشگاه 12 میلیارد باشد در شرایطی که همین فصل گذشته چند تیم صرف هزینه تیم فوتبالشان بیش از 20 میلیارد بود و صرفاً روی کاهش هزینه این مسئله تمرکز می شود نگران ذوب آهن و مسیرش می شویم.
وی ادامه داد: در این زمان هم هنوز هیچ یک از اعضای تیم به سان برخی تیمهای دیگر که اعتصاب کردند یا گفتند مسابقه نمی دهیم، کلامی در رسانه ها راجع به موضوعات این چنینی صحبت نکرده است و به جاست که مدیران باشگاه و هیات مدیره محترم نیز در این مقطع برای مشخص شدن وضعیت ذوب آهن تلاش ویژه تری را در دستور کار قرار دهند. مصاحبه و تاکید راجع به کاهش بودجه وقتی هنوز بازیکنان نزدیک به نصف قرارداد سال گذشته و پاداشهایشان را به احترام مدیریت باشگاه دریافت نکرده اند، کم لطفی در حق این کادر و بازیکنان با اخلاق است.
رجب زاده در پایان گفت: کسب سه جام در سه فصل، احیای تیمهای پایه و احیای تیمهای غیر فوتبالی و سازندگی که در سه سال اخیر ما در ذوب آهن می بینیم ریشه در تلاشهای باشگاهی دارد که تا آستانه نابودی پیش رفت و بار دیگر احیا شد. من همین جا از همه می خواهم دیگر اجازه ندهند با از دست دادن زمان باشگاه به شرایط قبلی بازگردد، چرا که این نهال در صورت بی توجهی ممکن است دوباره دچار مشکل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج