۵۳۸۹۱۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

صنعت نفت، برزیلته!

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، یکی از ۳ تیمی بود که در ابتدای لیگ برتر شانزدهم مجوز حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران را دریافت کرد. آبادانی‌ها در دیداری نفس‌گیر و حساس در هفته پایانی لیگ دسته اول به مصاف فجر سپاسی رفتند.

برنده این دیدار راهی لیگ برتر می‌شد که شاگردان نادر دست‌نشان توانستند حریف خود را با حمایت پر شور هواداران آبادانی شکست دهند تا این مربی دومین تیم تحت هدایت خود را هم لیگ برتری کند.

مدیران باشگاه صنعت نفت تصمیم گرفتند در لیگ برتر هم هدایت تیم خود را به دست‌نشان بسپارند. فصل برای «برزیلِ ایران» رویایی آغاز شد. تیم تازه صعود کرده نفت آبادان در ۴ هفته ابتدایی ۲ پیروزی و ۲ تساوی کسب کرد و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی در رتبه سوم جدول قرار گرفت.

در ادامه شرایط برای دست‌نشان خوب پیش نرفت. صنعت نفت که موفق شده بود استقلال پر ستاره را در ورزشگاه آزادی شکست دهد، نتایجی سینوسی گرفت و هر چند هفته یک بار موفق به کسب پیروزی می‌شد و در نهایت نیم‌فصل اول را با رتبه یازدهم به پایان برد.

در حالی که تصور می‌شد نفتی‌ها همکاری خود را با دست‌نشان ادامه دهند اما به یک‌باره خبری منتشر شد که او از سمت خود کنار رفته است. ظاهرا بندی در قرارداد دست‌نشان وجود داشت که اگر تا پایان نیم‌فصل اول، جزو ۱۰ تیم بالای جدول قرار نمی‌گرفت، اخراج می‌شد!

دست‌نشان از آبادان رفت و فیروز کریمی جای او را گرفت. او اولین قدم را با پیروزی برداشت اما ۶ هفته در حسرت پیروزی سوخت و ۵ بازی را بدون به ثمر رساندن حتی یک گل پشت سر گذاشت، تا جایی که تا رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی پایین رفت و به شدت خطر سقوط را احساس کرد.

کریمی توانست تیمش را از بحران خارج کند و از ۶ دیدار بعدی خود ۳ پیروزی و ۲ تساوی بگیرد و خیال آبادانی‌ها را از بقای تیم محبوب‌شان در لیگ برتر راحت کند. آنها حتی موفق شدند پرسپولیس را در آبادان شکست دهند و شگفتی بزرگی را رقم بزنند. نفت دو بازی پایانی فصل را با شکست پشت سر گذاشت و لیگ را با رتبه دوازدهم به پایان رساند.

با این وجود مدیران باشگاه نفت همکاری خود را با کریمی هم ادامه ندادند و سراغ گزینه دیگری رفتند. فراز کمالوند که از گسترش فولاد جدا شده بود، به آبادان رفت و مرتضی اسدی، کاپیتان گسترش را هم با خود به صنعت نفت برد. باید دید صنعت نفت متحول شده در فصل آینده چه عملکردی خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج