adexo3
۵۳۹۵۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استقلال نیازی به جذب بازیکن جدید ندارد

استقلال بازیکن می‌خواهد یا نمی‌خواهد؟ این سوال یک پاسخ شجاعانه را می‌طلبد. پاسخ این است؛ تیم منصوریان هیچ نیازی به جذب بازیکن جدید ندارد.

ایران ورزشی: استقلال بازیکن می‌خواهد یا نمی‌خواهد؟ این سوال یک پاسخ شجاعانه را می‌طلبد. پاسخ این است؛ تیم منصوریان هیچ نیازی به جذب بازیکن جدید ندارد.

در واقع استقلال می‌تواند برای نخستین بار در طول حیاتش در لیگ برتر بدون جذب بازیکنان جدید وارد لیگ هفدهم شود و مدیران این باشگاه همه انرژی خود را معطوف به تمدید قرارداد بازیکنانی کنند که در فهرست فصل پیش حضور داشته‌اند.

حتی جذب دو، سه بازیکن که منصوریان از آنها پرده برداشته نیز جایز نیست. شاید تنها به سبب جدایی احتمالی رابسون جانواریو، بشود استقلال را مجاز به جذب بازیکن جدید دانست اما برای آن پست هم مجید حسینی جوان حی و حاضر است. مدافعی که در فصل جاری عصای دست منصوریان و یکی از جوان‌هایی است که آتیه استقلال را در این پست تامین می‌کند. وقتی می‌شنویم که استقلال به دنبال جذب پژمان منتظری است سخت به فکر فرو می‌رویم و این سوال را زیر لب تکرار می‌کنیم.

استقلال چه نیازی به منتظری دارد؟ مدافعی که در قطر خواهان نداشته باشد بدون شک دردی هم از استقلال دوا نخواهد کرد و مضاف بر آن بار مالی سنگینی را هم به دوش استقلال خواهد نهاد. به همین دلیل بهتر و عاقلانه‌تر این است که یارگیران باشگاه استقلال به دنبال جذب بازیکنانی باشند که فردای استقلال را تامین کنند، نه مدافعی که آرام آرام به روزهای آخر دوران فوتبالش نزدیک می‌شود و جذبش جز ریسک و دور ریختن پول محصول دیگری ندارد.

استقلالی‌ها در نقل و انتقالات باید عاقلانه حرکت کنند. با هزینه‌ای که احتمالا برای جذب منتظری متقبل خواهند شد می‌توان ۲ مدافع طراز اول جذب کرد و اگر جدایی رابسون به دلیل داشتن قرارداد با تیم باشگاهی‌اش در برزیل قطعی باشد لااقل باید بازیکنی را به جمع آبی‌پوشان افزود که از نظر فنی کارآیی لازم را داشته باشد و بازیکنی باشد که حداقل ۵ سال بتوان روی او حساب باز کرد. گفتیم که این استقلال اساسا نیازی به جذب بازیکن ندارد و باز هم تکرار می‌کنیم که استقلال منصوریان تیمی است با قابلیت‌های نفری بسیار که موفقیت‌های کمی را در فصل جاری به دست نیاورده است.

بنابراین بنای کار نباید جذب بازیکن باشد، حتی اگر این عدد کم باشد. به واقع چه نیازی است که استقلال سراغ بازیکنان تمام شده‌ای مانند منتظری برود. علاوه بر آن می‌شنویم که استقلال بهنام برزای را نمی‌خواهد! علت چیست؟ آیا بهنام برزای عملکرد بدی داشته است؟ آیا قرار است بازیکنی که جذب می‌شود از برزای بهتر باشد؟

اگر اینطور است جذب چنین بازیکنی برای استقلال هزینه‌های کمی ندارد. بهنام برزای به رغم نیمکت‌نشینی‌های پی در پی هیچ‌گاه علیه مربیان استقلال صحبت نکرد اما بی‌شک اگر به زعم مربیان استقلال قرار به جذب بازیکنی با کیفیت‌تر باشد آن بازیکن به طور قطع توقع دارد که در ترکیب استقلال بازی کند و این برای آینده استقلال بسیار مخاطره‌آمیز خواهد بود.

مطلوب است که استقلال در راستای حفظ وضعیت فعلی تصمیم‌هایی عجولانه و پرشتاب نگیرد. به واقع این استقلال هیچ نیازی به جذب بازیکن جدید ندارد و آنچه امروز استقلال را به موفقیت نایل خواهد کرد، تزریق روحیه بیشتر، تمرین‌های دقیق و کاربردی‌تر و آنالیز دقیق‌تر تیم‌های حریف است. چیزی که استقلال را در مسیر خوشبختی قرار خواهد داد و آبی‌ها را به سمت و سوی کسب جام‌های متعدد رهنمون خواهد کرد.

در واقع استقلال فکر جدید می‌خواهد و این منصوریان است که باید با دکترین تازه تیمش را تغییر و تحولی تازه ببخشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج