۵۳۹۸۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گزارش یک سایت پرتغالی از آماده‌سازی تیم ایران

یک سایت پرتغالی نوشت کارلوس کی‌روش با جدیت مردانش را برای بازی با ازبکستان در اتریش آماده می‌کند.

خبرگزاری فارس: سایت فوتبال ۳۶۵ گزارشی از وضعیت تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی‌روش منتشرکرد. این رسانه مجازی نوشت:تیم ملی ایران دیروز نخستین سری از تمرینات کمپ ۱۰ روزه خود را در اتریش آغاز کرد تا برای مصاف با ازبکستان آماده شود و به عنوان تیم نخست گروه خود برای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ راه یابد. تیم ایران که توسط کارلوس کی‌روش پرتغالی هدایت می‌شد، هیچگاه ۲ بار پیاپی به مرحله نهایی جام جهانی صعود نکرده و در صورت کسب پیروزی و راهیابی، برای نخستین مرتبه است که چنین اتفاقی را رقم می‌زند.

گزارش یک سایت پرتغالی از آماده‌سازی تیم ایران

این سایت سپس از قول کی‌روش نوشت:اکنون زمان آن رسیده که ما بیش از هر زمانی در قبل، آماده جانفشانی باشیم. باید صددرصد حرفه‌ای باشیم و در هر دقیقه و امر جزیی، همینگونه رفتار کنیم. همینطور بالاترین حضور خود را در راه نبرد برای تحقق اهداف خویش به خرج دهیم.

رسانه مذکور ادامه داد:مسئول فنی تیم ملی ایران تصور می‌کند که به تیم ازبکستان باید همان میزان مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی حضور در فینال یک جام جهانی نگریست.

سایت ۳۶۵ از قول کی‌روش نوشت:آماده‌سازی ما در روزهای آینده در مسیری طرح‌ریزی خواهد شد که صددرصد کار کنیم و تمام جزییات بازی بازیکنان را بدانیم. چون با وجود همه دشواری‌ها، وظیفه ما این است تمام تلاش خود را کنیم که تیم ملی ایران به هدف خود برسد.

سایت پرتغالی در پایان اقدام به عنوان یکسری آمار اینچنین کرد: بعد از حضور درمسابقات جام جهانی ۲۰۱۴، تیم ایران در راه حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ با ۱۷ امتیاز، بدون باخت مانده و بعد از ۷ مسابقه گلی دریافت نکرده است. این تیم در گروه انتخابی آسیا، صاحب ۵ برد ۲ تساوی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج