adexo3
۵۴۰۴۵۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هر آنچه باید از لخویا بدانید

لخویا به عنوان قهرمان قطر با کسب تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس، اکنون در بازی خانگی و برگشت به دنبال کسب نتیجه لازم برای بقا در لیگ قهرمانان و صعود از این مرحله است.

ورزش سه: لخویا به عنوان قهرمان قطر با کسب تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس، اکنون در بازی خانگی و برگشت به دنبال کسب نتیجه لازم برای بقا در لیگ قهرمانان و صعود از این مرحله است. شاگردان جمال بلماضی با حضور در گروه دوم مسابقات و جایی که استقلال خوزستان به عنوان نماینده ایران در آن حضور داشت توانست به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم شود. آن‌ها در مرحله گروهی با کسب ۴ پیروزی و دو تساوی و با اختلاف ۵ امتیازی نسبت به تیم دوم راهی این مرحله شد تا بار دیگر با نماینده‌ای از ایران و این بار با پرسپولیس روبه رو شود.

شاگردان بلماضی که در دیدار رفت یوسف العربی را به عنوان ستاره مطرح خود در اختیار نداشت و گفته می‌شود مهاجم مراکشی در جدال برگشت با برطرف شدن مصدومیت آماده حضور خواهد بود.

عملکرد فنی - دفاعی

عملکرد فنی لخویا در دیدارهای قبلی به این شکل بوده که آن‌ها ۶ گل دریافت کرده‌اند. تن‌ها دو بازی موفق به کلین شیت شده اند و در این بازی‌ها ۲۵ بار شوت داخل چارچوب داشتند. با ۸۷ تکل موفق و ۳۸ بار ناکامی در این راه و ۳۶۷ بار موفقیت در دوئل با بازیکنان حریف در مقابل ۳۲۴ بار ناکامی.

برترین‌های تهاجمی

برترین بازیکن این تیم از نظر گلزنی نام تائه هی از کره‌جنوبی است که در دیدار رفت برابر پرسپولیس نیز عملکرد مثبت و باکیفیت‌تری نسبت به دیگر بازیکنان از خود به جا گذاشت و المساکنی و العربی با ۳ گل زده در رده دوم گلزنان برتر لخویا در لیگ قهرمانان قرار دارند. بهترین پاسور گل این تیم المساکنی و نام تائه هی هستند که ۳ پاس گل تا به اینجا به نام خود کرده اند. علی حسن عفیف با دو پاس گل در رده بعدی و الموعز علی، خلید مفتاح و کریم بودیاف با یک پاس گل در رده‌های بعدی قرار دارند.

شوتزنان برتر

در بخش شوتزنان برتر هم نام تائه هی در صدر جدول این تیم قرار دارد. هافبک کره‌ای با ۱۴ شوت در صدر و مساکنی با ۱۲ شوت، الموعز علی با ۸ شوت در رده‌های بعدی قرار دارند.

باز هم نام تائه هی

در بخش برترین بازیکن در ایجاد موقعیت این نام تائه هی است که در صدر جدول لخویا حاضر است. هافبک کره‌ای این بار با ۱۸ بار ایجاد فرصت و شانس در صدر قرار دارد و علی حسن عفیف با ۸ بار، مساکنی و کریم بودیاف با ۷ بار در رده بعدی قرار دارند.

برترین پاسور

در این بخش کریم بودیاف در صدر قرار گرفته و ۴۳۲ اقدام به پاس در کارنامه خود ثبت کرده است. لوئیز جونیور با ۴۰۶ در رده دوم و نام تائه هی با ۳۵۰ پاس در رده سوم جا گرفته است تا در این بخش نیز هافبک کره‌ای اثرگذاری خود در ترکیب لخویا را به نمایش بگذارد.

ارسال‌های موفق با هافبک کره‌ای

برترین ارسال کننده‌ی لخویا نیز هافبک کره‌ای این تیم است. نام تائه هی با ۴۱ اقدام ارسال در صدر جدول این تیم حاضر است و بعد از او اسماعیل محمد با ۲۴ ارسال در رده بعدی حاضر شده است. علی حسن عفیف نیز با ۲۲ ارسال رده سوم را به خود اختصاص داده است.

سیو برتر با قاتل طارمی

قاسم برهان با ۱۲ مهار برتر از دروازه بان قبلی این تیم که در سه جدال ابتدایی درون دروازه قرار گرفته بود حاضر شده است. برهان که در جدال رفت برابر پرسپولیس بار‌ها با واکنش‌های بی نظیر خود خصوصا در صحنه پنالتی مانع از شکل گیری گل طارمی و پرسپولیس شد، این بار در پنجمین بازی خود به دنبال ارتقای این آمار است و باید دید این بار مهاجمان پرسپولیس به جای تور دروازه بار دیگر این دروازه بان بلند قامت را نشانه خواهند گرفت یا خیر. البته این دروازه بان نیز چندان مطمئن نشان نداده و در چهار دیداری که حضور داشته ۳ بار دروازه‌اش باز شده، تن‌ها یک کلین شیت به نام خود ثبت کرده است و البته با این حال بیش از ۸۰ درصد ضرباتی که دروازه‌اش را نشانه گرفته را دفع کرده است.

خط حمله زهردار

لخویا در مرحله گروهی دروازه تمام رقبای خود را گشوده بود و با ۱۵ گل زده آماری فوق العاده از خود به جا گذاشته بود که البته در جدال برابر پرسپولیس تداوم گلزنی آن‌ها متوقف شد. لخویا این تعداد گل را با ۶۸ بار اقدام به حمله روی دروازه حریفان ثبت کرده و از این تعداد حملات ۴۰ شوت در چارچوب داشته است و ۱۲ پاس گل در این راه ثبت شد.

جدال پاسورهای فوق العاده

هم پرسپولیس و هم لخویا از نظر گردش توپ و ارسال پاس آمار فوق العاده‌ای از خود به جا گذاشته‌اند. لخویا با ۲۵۶۱ پاس برابر پرسپولیس که ۲۴۵۹ پاس را ثبت کرده، قرار گرفته‌است. این دو تیم در پاس اشتباه نیز رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند و لخویا ۷۰۱ پاس اشتباه و پرسپولیس ۷۵۲ پاس اشتباه داشته است.

ناموفق در ارسال‌ها

لخویا در مجموع ۸۲ ارسال داشته که از این تعداد تن‌ها ۲۶ ارسال موفق داشته و ۶۶ ارسال ناکام در کارنامه‌اش ثبت شده است تا تن‌ها ۲۸ درصد موفقیت برای آن‌ها ثبت شود.

غلبه تکنیک پرسپولیس به لخویا

بازیکنان لخویا تاکنون ۱۰۹ بار اقدام به دریبل بازیکن روبه روی خود کرده‌اند که تن‌ها ۶۷ بار در آن موفق بوده‌اند و موفقیت ۶۱ درصدی برای آن‌ها به ارمغان آورده است. این در حالی که پرسپولیس به تعداد تمام دریبل‌های موفق و ناموفق آن‌ها دریبل موفق داشته و ۱۰۴ دریبل موفق در کارنامه سرخپوشان ثبت شده و تن‌ها ۲۷ دریبل ناموفق داشته‌اند. لخویا ۹۶ بار حریفان را مجبور به خطا کرده و این تعداد برای پرسپولیس ۱۰۷ خطا بوده است. پرسپولیس البته تیم خشن‌تری نسبت به لخویا بوده و با ۱۱۳ خطا روی بازیکنان حریف و لخویا با ۱۰۶ بار خطا روی بازیکنان حریف در این زمینه نیز کارنامه خود را ثبت کرده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج