۵۴۰۸۷۵
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

درباره پروژه شکست منصوریان؛ مزد ترس

این بار نتیجه نداد. تاکتیک دفاعی منصوریان که در طول سال جاری بارها مورد استفاده قرار گرفته بود این بار به نتیجه نرسید و یک فاجعه را رقم زد.

آی اسپورت: این بار نتیجه نداد. تاکتیک دفاعی منصوریان که در طول سال جاری بارها مورد استفاده قرار گرفته بود این بار به نتیجه نرسید و یک فاجعه را رقم زد. خوردن ۶ گل از العین و رقم خوردن سنگین شکست آسیایی برای تیم های ایرانی حاصل برنامه علی رضامنصوریان بود که برای دیدار برگشت داشت. برنامه ای برای پارک کردن اتوبوس مقابل دروازه.

شاید در این لحظات کمتر کسی دربی آخر را به یاد بیاورد. دربی ای که با نتیجه ۳-۲ به نفع استقلال به پایان رسید. استقلال در آن بازی در نیمه اول ۳گل به پرسپولیس زد و کار را تمام کرد. اشتهای آبی ها در نیمه دوم اما تمام شد و از دقیقه ۶۰ منصوریان دو تعویض کرد و دومهاجم و هافبک هجومی را بیرون کشید و یک مدافع و هافبک دفاعی به زمین فرستاد. نتیجه این اتفاقات البته به شکست استقلال منجر نشد اما خوش شانسی هم در این اتفاق نقش داشت چون دفاع همه جانبه آبی ها دقیه ۹۳ شکست و پرسپولیس که نیمه اول یک گل زده بود بازی را ۳-۲ کرد.

استقلال منصوریان در طول فصل گذشته بارها از این تاکتیک استفاده کرده بود او وقتی نتیجه بازی را با یک گل بیشتر دارد مهاجم بیرون می کشید و مدافع به جایش می فرستاد و خب تاکتیکش جواب می داد و آبی ها گل نمی خوردند. او اما برای دیدار برگشت مقابل العین تصمیم گرفت ۹۰ دقیقه همین کار را بکند.

آبی پوشان تهران هرچند ۳ بازیکن غایب داشتند اما بازی گرفتن از ۸ مدافع به صورت همزمان در ترکیب اصلی ریسک بزرگی است که فقط منصوریان توانایی انجامش را داشت. او تلاش کرد با تیمش مقابل دروازه اتوبوس پارک کند اما تیم او قواعد پارک کردن اتوبوس را بلد نبود.

مهمترین اتفاق هم زمانی رخ داد که یکی از اجزای پازل دفاعی استقلال ، یعنی یکی از مهمترین هایش تعویض شد. باقری بیرون آمد و دقیقا از جایی که او بود استقلال گل اول را دریافت کرد. مشکل بزرگ برای تیم هایی که اتوبوس پارک می کنند اما همین است ؛وقتی گل می خورند دیگر کاری از دست شان ساخته نیست.

استقلال بی تمرکز در کمتر از ۵ دقیقه یک گل دیگر خورد و بازی را از دست داد. شاید در این شرایط دیگر بازگشت از اتوبوس کاری منطقی به نظر نمی رسید امامنصوریان دومین اشتباه را همان نیمه اول کرد و بازی ای که برایش تمرین کرده بودند راکنار گذاشت.

آبیها قاعدتا باید مانند نیمه اول به دنبال دفاع منظم می رفتند و به دنبال ایجاد فرصت برای زدن یک گل . اما تعویض بعدی منصوریان به داخل زمین خبر داد که دیگر از اتوبوس خبری نیست. از بین رفتن ساختارهای دفاعی تمرین شده برای آبی ها در طول مدت پس از بازی رفت اتفاقی بود که فاجعه نیمه دوم را رقم زد.

استقلالی ها تمرکز لازم برای بازی هجومی نداشتند و البته انرژی و بازیکنش را هم نداشتند. تیم از هم پاشیده استقلال روی یک اشتباه فردی گل سوم را دریافت کرد و پس از فشاری چند دقیقه پاشنه دروازه اش ۳ بار بد چرخید.

خوردن ۶گل در یک بازی چیزی است که از مهدی رحمتی و دفاع استقلال بعید به نظر می رسد اما وقتی رحمتی ۵ سیو هم دارد نشان می دهد که کار از جای دیگر خراب است. استقلال برای شروع بازی و بعد از گل دوم ادامه بازی دو تاکتیک اشتباه داشت. تاکتیک هایی که به این روزش انداخت.

حالا و پس از شکست سهمگین و تراژیک همه از حالتهای پیروزی می نویسند که اگر استقلال تهاجمی بازی می کرد بهتر بود و منصوریان مقصر اصلی است و خب کیست که نداند همه این ها مزد ترس علی رضا منصوریان است. او در آزادی ۱-۰ العین را شکست داد ، از این تیم ترسید و در بازی برگشت ۶ گل خورد.

این تاوان سنگینی است که استقلال و منصوریان بابت ترسو بازی کردن می پردازند . تاوان سنگینی که تا سال ها از یاد هواداران فوتبال نخواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس تو گروه مرگ سعود کرد ولی هواداراش راضی نبودن ازش ما تو گروه اسانی افتادیم دو تیم بردیم منصوریان شاخ کردیم دربی هم شانسی بردیم به عقیده من اگه دربی ۵ دقیقه ادامه داشت نبردیم

    • بدون نام

      باخت پرسپولیس در دربی بخاطر افت بدنی بازیکتان پرسپولیس بود همانطور که باخت استقلال هم به خاطر عدم بدنسازی خوب در اول سال یود که در اخر سال خودش نشان داد اگر دیروز همه مهرهای استقلال هم بودن کاری نمی کردن چون وقتی بد نت خالی میکند دیگه خودت نیستی دفاع اتوبوسی اگر استقلال انجام میداد شش تا گل نیخورد استقلا ل نیخواست مانند آتلتیکو مادرید بازی کنه دفآع ضد حمله که شرایط بد نیش اجازه نداد دفاع بکنه چه برسه به ضد حمله اگر با بازیکنان استقلال خصوصی صحبت کنید خواهند گفت بدنهامون جواب نداد

    • حمید

      من بعنوان یک ایرانی ناراحت هستم،فرق نمی‌کند آبی باشی یا قرمز.،دیشب فوتبال ما تحقیر شد و واقعیت های خود را نشان داد .مشکل قبل از اینکه فوتبالی باشد فرهنگی است.بزرگترین افتخار مردم هر کشوری پیروزی در جبهه های نبرد ،اقتصادی،صنعتی و ورزشی در میادین جهانی است و مدیران ورزشی با ریاضت ورزشکاران خود را آماده می کنند.دیشب تحقیر شدیم چون نخواستیم و نتوانستیم،چون دانش نبرد در جبهه‌های جهانی را نداشتیم.پرسپولیس هم در دوحه قطر بازی را واگذار خواهد کرد،چون بازیکنان این تیم بلحاظ ضعف تکنیکی در برخی از بازیکنان کلیدی مانند طارمی و مسلمان نتیجه را خواهد باخت.چون در تهران پرسپولیس می توانست حداقل با سه گل به پیروزی برسد.

    • بدون نام

      استقلال تموم شد. بگردیم ببینیم کدوم تیمو انتخاب کنیم.

    • اکبر کچلی پور

      مزد ترس نه
      مزد کچل بودن
      خخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج