اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۴۱۴۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

معینی: عملکرد فدراسیون فوتبال شاهکار بود

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال معتقد است این فدراسیون برای موفقیت تیم ملی جوانان تمام بضاعت خود را به خرج داده و حتی عملکرد آن‌ها "شاهکار" بوده است.

ایسنا: عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال معتقد است این فدراسیون برای موفقیت تیم ملی جوانان تمام بضاعت خود را به خرج داده و حتی عملکرد آن‌ها "شاهکار" بوده است.

تیم ملی فوتبال جوانان ایراندر جام جهانی زیر ۲۰ سال، موفق به صعود از گروه خود نشد و تن‌ها با یک برد از گردونه این رقابت‌ها حذف شد. فریدون معینی، رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره سطح کیفی این رقابت‌ها گفت: همه تیم‌ها با آمادگی کاملی راهی کره‌جنوبی شده بودند. هفت بازیکن پرتغال در لالیگا و تیم‌های پورتو و بنفیکا بازی می‌کنند. دو بازیکن کره‌جنوبی در تیم بارسلونا B. به میدان می‌روند. من همه تیم‌ها را خوب دیدم. به نظرم تیم‌های آسیایی هم باید فاصله موجود با اروپا را با تغییر در ساختار و نگرش خود کاهش دهند و به آینده نگاه داشته باشند.

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال درباره عملکرد تیم ملی فوتبال جوانان اظهار کرد: به نظرم در گروه بسیار سختی قرار داشتیم. پرتغال قهرمان دو دوره این رقابت‌ها، زامبیا قهرمان آفریقا و کاستاریکا در گروه ایران قرار داشتند. بازیکنان ما هم از زمان حضور در تیم ملی به خوبی تغییر کرده بودند. بعد از مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا، چند بازیکن ما در لیگ برتر به بازیکنان ثابت تبدیل شدند در حالی که وقتی به تیم ملی دعوت شده بودند، هیچ کدام جایی در باشگاه‌های لیگ برتری نداشتند. با توجه به همین موضوع، ما با آمادگی کاملی در این رقابت‌ها حاضر نشدیم. پیش از این رقابت‌ها قرار بود بازیکنان از اول اردیبهشت به تیم ملی بیایند تا از نظر جسمانی روی آن‌ها کار شود، اما باشگاه‌ها با این موضوع موافقت نکردند چرا که برخی از بازیکنان به مهره‌های کلیدی تیم‌های خود تبدیل شده بودند.

او با اشاره به بازی تیم ملی مقابل سه تیم گروه C. خاطرنشان کرد: کاستاریکا تیمی است که شباهت زیادی به برزیل دارد و ما مقابل این تیم در دفاع و حمله بسیار خوب بودیم. در بازی با زامبیا هم بسیار پر تلاش بودیم، اما برای دقایقی، بازی را از دست دادیم و زامبیا در همان چند دقیقه چهار گل زد. تیمی که بتواند در این مواقع به خوبی از نظر ذهنی به بازی برگردد موفق است. در بازی سوم مقابل پرتغال هم این تیم نشان داد که چه سطح بالایی دارد. فوتبال ما ار نظر فنی با این کشور‌ها فاصله دارد، اما اینطور نیست که نتوانیم به آن‌ها برسیم و مقابله کنیم.

معینی درباره انتقادهایی که به اردوی تیم ملی در آلمان و ناتوانی فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان در گرفتن بازیکنان از تیم‌ملی وارد شده گفت: کاری به اظهار نظر بازیکنان و برخی از افراد ندارم، اما اردوی تیم ملی جوانان در آلمان در محل بسیار خوبی انجام شد و بازی‌های خوبی را هم مقابل چند تیم انجام دادیم. فدراسیون فوتبال تمام بضاعت خود را برای موفقیت تیم ملی جوانان به خرج داد و از نظر من عمکلرد فدراسیون فوتبال شاهکار بود. با این بودجه و امکانات عملکردمان بسیار خوب بوده است.

او درباره آینده امیر حسین پیروانی و اینکه او هدایت تیم ملی امید را بر عهده می‌گیرد یا در تیم ملی جوانان باقی می‌ماند گفت: این بستگی به قابلیت و توانایی هر فردی دارد. این‌طور نیست که یک مربی مادام‌العمر در رده جوانان باقی بماند. گواردیولا و لوییس انریکه هم از پایه‌ها کار خود را آغاز کردند و به تیم‌های اصلی رفتند. ما قابلیت‌های هر مربی را برای حضور در رده‌های ملی می‌سجیم. از نظر من امیر حسین پیروانی مریی خوب و با دانشی است که با برنامه‌ریزی پیش می‌رود.

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چه زمانی تمرین‌های تیم ملی جوانان آغاز می‌شود گفت: بعد از معرفی مربی تیم، تمرینات تیم ملی جوانان از اواخر خرداد آغاز خواهد شد و تلفیق از بازیکنان زیر ۲۲ سال و تیم ملی جوانان این تیم را تشکیل خواهند داد. در حال حاضر اولویت نخست کمیته فنی تیم ملی امید است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج