adexo3
۵۴۱۶۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اسماعیل محمد: پرسپولیس باکیفیت و قوی بود

بازیکن سرعتی لخویا به ستایش از خط دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس پرداخت و تاکید کرد که تیمش برابر حریف بزرگ و خوبی تن به شکست داد.

ایسنا: ‌به نقل از سایت عربی کوره، لخویا با توجه به تساوی ارزشمندی که در آزادی به دست آورده بود امید زیادی داشت تا پرسپولیس را در قطر شکست دهد و به جمع هشت تیم برتر آسیا راه پیدا کند، اما بازی خوب شاگردان برانکو ایوانکوویچ باعث شد تا آنها با یک گل به پیروزی برسند و به دور بعد راه پیدا کنند.

اسماعیل محمد، بازیکن سرعتی لخویا بعد از بازی گفت‌: هر چند فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما متاسفانه نتوانستیم به گل برسیم. به‌ هر حال این فوتبال است و احتمال چنین اتفاقاتی در آن وجود دارد. گلی که به اشتباه خوردیم باعث شد تا شرایط روحی ما بد شود.

او ادامه‌ داد: اشتباه کردن در چنین دیدارهای حساسی بسیار سخت است و تاوان سنگینی دارد. تیم حریف در کارهای دفاعی خوب ظاهر شد و اجازه فضا سازی را به ما نداد. به دنبال صعود به مراحل بالاتر بودیم اما خواست خدا چیز دیگری بود. ان‌شاء‌الله در فصل بعد جبران خواهیم کرد.

اسماعیل محمد در پایان سخنان خود، اظهار کرد: برابر یک تیم قوی تن به شکست دادیم. در نیمه اول و دوم فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. متاسفانه یک اشتباه باعث شد تا تاوان پس دهیم. پایان تلخی در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم هر چند شروع بسیار خوبی داشتیم. بعد از بازی‌های خوبی که در مرحله گروهی از خود نشان دادیم شانس بالایی برای صعود داشتیم اما متاسفانه نشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج