اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۴۱۹۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جهانبخش: دوست داشتم آژاکس،‌ منچستر را ببرد

علیرضا جهانبخش روز گذشته در اردوی اتریش پاسخگوی سؤالات ما شد.

خبرورزشی: علیرضا جهانبخش روز گذشته در اردوی اتریش پاسخگوی سؤالات ما شد. جهانبخش از صعود نكردن تیمش به یورولیگ، آسیب‌دیدگی‌اش و بسیاری از موارد دیگر با ما حرف زد و ناگفته‌های اخیرش را بر زبان آورد.

چرا مقابل اوترخت بازی نكردی؟

چون بازی رفت را با نتیجه ۳ بر صفر برده بودیم و من هم به تازگی از بند مصدومیت‌ رهایی یافتم. سرمربی‌مان در مورد من ریسک نكرد و ترجیح داد از من استفاده نكند.

مصدومیتت از چه ناحیه‌ای بود؟

دوقلوی پای من دچار مصدومیت شده بود كه خدا را شكر با اقدامات پزشكی بهبود یافت و كاملاً سلامت شدم و هیچ مشكلی هم برای بازی نداشتم.

اما سرمربی‌تان ریسک بدی كرد و تاوان آن را هم به شكل سنگینی پس داد.

به هر حال ما بازی رفت را ۳ بر صفر برده بودیم و شاید سرمربی ما هم فكر نمی‌كرد در بازی برگشت ۳ گل بخوریم. البته یك چیز دیگر هم هست و هیچ‌كس نمی‌تواند بگوید اگر من بودم حتماً بازی را می‌بردیم یا نتیجه بهتری می‌گرفتیم.

تو در هفته‌های قبل نمایش‌های خوبی داشتی و حتماً می‌توانستی به تیمت کمک كنی.

بله من قبل از مصدومیت بازی‌های خوبی ارائه داده بودم و دو گل هم به ثمر رسانده بودم اما مصدومیت نابهنگام و بدموقع بدجوری هم به من و هم به تیمم ضربه زد.

دست‌تان از جام در فصلی كه گذشت خالی ماند، این نكته را شكستی بد برای تیم‌تان نمی‌دانی؟

بله فصلی كه گذشت، برای ما خوب نبود و باشگاه هم از این نكته كه جامی نگرفتیم، خیلی ضرر كرد. آلكمار هر سال در اروپالیگ حضور داشت اما این بار از گرفتن این مجوز هم محروم ماندیم. در جام حذفی هم قهرمان نشدیم و فصل را خوب تمام نكردیم.

چرا بیشتر لژیونرهای‌مان جز كریم انصاری‌فرد با تیم‌های‌شان نتوانستند مجوز صعود به یورولیگ را كسب كنند؟

مطمئناً صعود تیم‌های ما به یورولیگ در سال جام جهانی خیلی می‌توانست برای لژیونرها مفید باشد اما به هر حال این اتفاق نیفتاد. با این وجود من خوشحالم كریم انصاری‌فرد با المپیاكوس موفق شد مجوز صعود به لیگ قهرمانان را كسب كند تا در یك سطح بالا شرایط خوبی را به دست آورد.

باشگاه AZ در پست تو بازیكن جدیدی را به خدمت گرفته. این مسئله تهدیدی برای تو نیست؟

باشگاه ما بازیكن جدیدی در پست من نگرفته و از تیم‌های پایه‌مان نفر جدید اضافه كرد كه اتفاقاً بازیكن مستعدی است و در سه بازی كه به میدان رفته، سه گل زده و سه پاس گل داده است. او خیلی خوب كار كرده و همین خوب بودن او مرا به انجام بازی‌های بهتر ترغیب می‌كند.

باز هم صحبت‌هایی در مورد رفتن تو به تیم‌های دیگر وجود دارد. این حرف‌ها در مورد تو جدی است؟

تمركزم فعلاً‌ به اردوی تیم ملی معطوف است. بعد از آن تعطیلات را پیش رو دارم و پس از آن هم بازگشت به AZ آلكمار برای شروعی پربار و باانگیزه. می‌خواهم بهترین شرایط را برای تیمم فراهم سازم.

اما خیلی‌ها معتقدند وقت آن فرارسیده كه علیرضا جهانبخش به تیم بزرگتر دیگری برود.

AZ آلكمار باشگاه كوچكی نیست. AZ سه، چهار سال پیش در لیگ هلند قهرمان شده و در چند سال اخیر جزو تیم‌های بالانشین بوده و در لیگ قهرمانان و یورولیگ هم حضور داشته است. من سه سال با AZ قرارداد دارم و از این سال‌ها نهایت استفاده را خواهم كرد و از شرایطم در این تیم رضایت دارم.

در خصوص دیدار با مونته‌نگرو چه صحبتی داری؟ تیمی كه به نظر می‌رسد به خاطر سبك قدرتی و شباهت‌هایش با ازبكستان از سوی كی‌روش انتخاب شده است.

قطعاً سرمربی تیم ملی با تحقیق كافی، مونته‌نگرو را برای بازی تداركاتی ما در نظر گرفته‌ است. از اردوی اتریش نهایت استفاده را می‌بریم تا در بازی با مونته‌نگرو برای دیدار با ازبكستان به بهترین شكل آماده شویم.

در بازی با ازبكستان چه نتیجه‌ای را پیش‌بینی می‌كنی؟

بازی بسیار سختی را با ازبكستان پیش رو خواهیم داشت. ‌ازبكستان می‌خواهد خودش را به ما و كره نزدیك كند، به همین دلیل با تمام توانش رودرروی ما حضور خواهد یافت اما با وجود تمام دشواری‌هایی كه وجود دارد، با تمام قوا به مصاف ازبكستان می‌رویم تا كار را برای صعودمان یكسره كنیم.

از آنجا كه چند سالی است در فوتبال هلند هستی، بازی آژاكس با منچستر در فینال اروپالیگ را چگونه ارزیابی كردی؟

راستش را بخواهید، من دوست داشتم آژاكس تیم منچستر را ببرد و قهرمان شود اما از سوی دیگر حدس می‌زدم تیم منچستر به دلیل سازماندهی و تجربه‌اش بر آژاكس غلبه كند. آژاكس تیم خوب و جوانی بود؛ تیمی كه خط جلوی بسیار خوبی داشت اما به هر حال خط حمله خوب آژاكس حریف تیم منچستر و قدرت این تیم نشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج