۵۴۲۰۹۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ترابیان: ۳ رویداد مهم در پیش داریم

عباس ترابیان گفت: ۳ رویداد مهم در پیش رو داریم که جام ملت ها یکی از‌ آنها است.

خبرگزاری فارس: عباس ترابیان گفت: ۳ رویداد مهم در پیش رو داریم که جام ملت ها یکی از‌ آنها است.

عباس ترابیان در مورد جلسه امروز در کمیته فوتسال گفت: ما امروز جلسه‌ای داشتیم با حضور سرمربی تیم ملی فوتسال و اعضای کمیته فوتسال به جهت بهتر شدن برنامه‌های تیم ملی فوتسال. ما باید برنامه‌های مدونی داشته باشیم و همیشه با سازمان لیگ هماهنگ بوده که بتوانیم به اهداف خود در فوتسال و در تیم ملی برسیم.

وی ادامه داد :‌ ما سه رویداد مهم را در پیش داریم، ۱- مسابقات سالن ترکمنستان که هر ساله این مسابقات برگزار و ایران شرکت نموده و بتوانیم همانند سال‌های قبل شرکت و قهرمان شویم و همچنین هدف و اردوهای موردنظری را داریم که بتوانیم در مسابقات مقدماتی آسیا که برای اولین بار برگزار می‌شود، با هماهنگی بیشتر شرکت نماییم و AFC در این مسابقات تصمیم گرفته که همه تیم‌ها بلااستثنا چه قهرمان و چه غیر قهرمان شرکت نمایند و ما هم در منطقه خودمان در مرحله مقدماتی باید با ۷ تیم شرکت کنیم و همچنین ما مسابقات جام ملت‌های آسیا را در بهمن‌ماه در پیش داریم و هنوز میزبان این مسابقات مشخص نیست و جهت میزبانی این مسابقات طبق مکاتباتی که با AFC داشتیم، منتظر پاسخ آنها هستیم.

وی اظهار داشت: همکاری خوبی بین کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی ایران وجود دارد و همه با یک تصمیم خوب موافقت خود را اعلام نمایند و ان‌شاءالله در هفته آینده جدولی تنظیم می‌شود که مسابقات و برنامه‌های تیم ملی و همچنین بازی‌های لیگ برتر در آن مشخص می‌شود.

ترابیان در مورد صحبت‌های مطرح شده در خصوص جوایز تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال که ۵ سکه تعیین شده است، گفت: تا این لحظه که من با شما صحبت می‌کنم، از این موضوع بی‌اطلاع هستم و فکر نکنم در جلسه امروز که برگزار شد جایگاه مناسبی برای این کار بوده باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج