اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۴۲۵۹۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

مشکل کی‌روش با فدراسیون فوتبال ادامه دارد!

بسیار جای تامل است که به چه دلیلی لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران باید از طریق صفحه فیس بوک کارلوس کی‌روش اعلام شود! مگر نه اینکه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران دارای سایت رسمی است؟

شفقناورزشی: بسیار جای تامل است که به چه دلیلی لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران باید از طریق صفحه فیس بوک کارلوس کی‌روش اعلام شود! مگر نه اینکه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران دارای سایت رسمی است؟

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران (پنج‌شنبه) فهرست نهایی بازیکنان را برای آماده‌سازی مسابقه ازبکستان در مقدماتی جام جهانی را اعلام کرد، لیستی متشکل از 26 بازیکن که برای اولین بار به طرزی عجیب و از طریق شبکه‌ اجتماعی فیلتر شده رسانه‌ای شد.

تغییرات یکباره در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران از جانجالی‌ترین تصمیمات کارلوس کی‌روش پرتغالی بود،‌ مسئله‌ای که در نهایت موجب کنار گذاشته شدن افشین پیروانی، مارکار آقاجانیان، جواد نکونام و مهرداد خانبان شد تا دیگر نام هیچ دستیار ایرانی در کنار کی‌روش دیده نشود.
پس از آنکه در اردوی پرحاشیه امارات کی‌روش به کادر ایرانی خود دستور داد دبی را به مقصد تهران ترک کنند مهدی تاج سر بزنگاه رسید و از بازگشت آن‌ها به ایران جلوگیری کرد، مسئله‌ای که بلافاصله موجب واکنش کی‌روش شد و اجازه حضور کادر ایرانی را در تمرینات نداد، در نهایت هم با کنار گذاشتن کادر ایرانی خود تصمیم گرفت یک مربی پرتغالی با نام "میگوئل سارایوا" را به عنوان آنالیزور جدید تیم ملی به خدمت گیرد.

اساسا سابقه ندارد که لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایرا از طریق شبکه‌های مجازی اعلام شود، در دنیا نیز رسم بر این است که لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی از طریق سایت‌ رسمی فدراسیون فوتبال آن کشور اعلام می‌شود تا کلیه افراد از ان مطلع شود.

اما در فوتبال ایران بازهم کارلوس کی‌روش دست به اقدامی عجیب و قابل تامل زده است، اتفاقی که به خوبی نشان می‌دهد مسئله این سرمربی پرتغالی با فدراسیون فوتبال حل نشده و مهدی تاج نیز حتی از پس جزیی‌ترین مسائل مرتب با کی‌روش بر نمی‌آید.

طبق روال باید لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران از طریق سرمربی تیم ملی در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گیرد و پس از آن روابط عمومی این فدراسیون لیست اعلامی را روی سایت منتشر کند. جالب اینکه اینبار سایت فدراسیون فوتبال حتی از رسانه‌های داخلی نیز جا ماند، پدیده‌ای عجیب که می‌توان مشابه آن را تنها در فوتبال ایران یافت. اینکه رسانه‌های مختلف از طریق صفحه فیس بوک سرمربی تیم ملی از لیست بازیکنان دعوت شده به اردو مطلع شوند و سایت فدراسیون فوتبال از همه این اتفاقات بی خبر باشد و در نهایت با تاخیری نسبتا طولانی لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی را منتشر کند.
حال باید از رییس فدراسیون فوتبال ایران به صراحت پرسید که آیا این مسئله به رسمیت نشناختن این فدراسیون از طرف سرمربی پرتغالی تیم ملی نیست که لیست بازیکنان دعوت شده به اردو باید از طریق صفحه فیس بوک سرمربی تیم ملی اعلام شود؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از بی عرضگی تاچه خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج