adexo3
۵۴۲۸۱۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دوئودسیما روی پیشانی زیزو

زیدان و یک گام تا تحقق پیشگویی ۱۴ ساله

زیدان ۱۴ سال پیش وعده داده بود که با رئال مادرید لادسیما، اوندسیما و دوئودسمیا را فتح خواهد کرد.

ورزش سه: زیدان ۱۴ سال پیش وعده داده بود که با رئال مادرید لادسیما، اوندسیما و دوئودسمیا را فتح خواهد کرد.

بهار 2003 بود که خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار مشهور مارکا پیش از بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان بین رئال و یوونتوس با زیدان مصاحبه ای ترتیب داد و فوق ستاره فرانسوی در 15 دقیقه پاسخگوی سوالات وی شد.

زیزو زمان فوتبالش از رسانه ها گریزان بود و شاید هر دو ماه یک بار تن به مصاحبه می داد؛ درست بر خلاف حالا که در قامت مربی رئال، به طور معمول هفته ای ۴ مصاحبه با رسانه ها انجام می دهد. زیزوی فراری از رسانه ها، حالا به خوبی خود را با شرایط مربیگری وفق داده و به شکلی کاملا حرفه ای و با لبخندهای معروفش، نشست های خبری را مدیریت می کند.
زیدان و یک گام تا تحقق پیشگویی 14 ساله

۱۴سال پیش رئال مادرید ۹ قهرمانی اروپا را در ویترین افتخاراتش داشت و برای رسیدن به لادسیما باید از سد یوونتوس می گذشت تا به فینال برسد. زیدان در مصاحبه با دیاز وعده داد که با شکست یوونتوس به فینال خواهند رفت و فاتح لادسیما خواهند شد و اینکه در سال های آینده نیز قهرمانی یازدهم و دوازدهم را با رئال کسب خواهد کرد.

کمی بعد رئال در دو بازی رفت و برگشت مغلوب یووه شد و به فینال راه پیدا نکرد. زیدان تا سال 2006 دیگر رنگ فینال را نیز با رئال ندید و با همان یک عنوان قهرمانی سال 2002 با رئال در لیگ قهرمانان از فوتبال وداع گفت اما سرنوشت برای او طوری دیگر رقم خورده بود.
زیدان و یک گام تا تحقق پیشگویی 14 ساله

رئال سال 2014 در حالی که زیدان روی نیمکت این تیم و به عنوان دستیار آنچلوتی حضور داشت، توانست با شکست اتلتیکو در لیسبون، فاتح لادسیما شود.

سال ۲۰۱۶ رئال با مربیگری زیدان برای یازدهمین بار قهرمان اروپا شد تا زیدان به دو وعده از سه وعده اش عمل کرده باشد و حال تنها یک قدم دیگر به محقق شدن و تکمیل سه گانه اش باقیمانده است.

رئال فردا در کاردیف فینال لیگ قهرمانان را مقابل یوونتوس برگزار خواهد کرد و در صورت پیروزی، برای دوازدهمین بار جام را بالای سر خواهد برد تا زیدان پس از 14 سال به قولی که داده بود عمل کرده باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج