adexo3
۵۴۲۸۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شیرزادی:

فدراسیون تهدید نمی‌کرد به عمان نمی‌رفتیم!

مدافع تیم استقلال خوزستان گفت: اگر فدراسیون ما را به محرومیت تهدید نمی‌کرد قطعا برای بازی با الهلال به عمان نمی‌رفتیم.

خبرگزاری مهر: مدافع تیم استقلال خوزستان گفت: اگر فدراسیون ما را به محرومیت تهدید نمی‌کرد قطعا برای بازی با الهلال به عمان نمی‌رفتیم.

پیمان شیرزادی در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال خوزستان گفت: ما که از این تیم می‌رویم، اما امیدوارم مسئولان ورزش استان خوزستان فکری به حال این تیم بکنند تا به سرنوشت استقلال اهواز دچار نشده است. این تیم همچون استقلال اهواز در مسیر نابودی گام بر می‌دارد. اگر روال همین باشد، از همین الان این تیم را سقوط کرده به لیگ یک بدانید.

* در ابتدای کار همه چیز عادی بود

وی افزود: ما لیگ پانزدهم قهرمان شدیم و با هزار امید و آرزو لیگ شانزدهم را شروع کردیم. در ابتدای کار همه چیز عادی بود و ما هم امیدوار بودیم. اما کم کم مشکلات مالی خودنمایی کرد و بر ما مستولی شد و تاثیرش را روی شرایط تیم گذاشت. برای همین بود که در نیم فصل همه قصد جدایی از این تیم داشتند.

* به خاطر پورموسوی ماندیم

مدافع استقلال خوزستان تاکید کرد: در نیم فصل همه بازیکنان اصلی این تیم قصد جدایی داشتند. همه ما هم از لیگ برتر پیشنهادات خوبی داشتیم. خود من از سه تیم خوب لیگ برتری پیشنهاد داشت اما دست آخر تنها به خاطر آقا سید (پورموسوی) صلاح دانستیم که نیم فصل دوم را هم ادامه دهیم. البته قرار بود که قدری هم شرایط مالی بهبود پیدا کند.

* همدلی اصلی ترین عامل موفقیت ما بود

شیرزادی تاکید کرد: شاید خیلی ها فکرش را هم نمی کردند که استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا موفق به صعود از مرحله گروهی شود اما تیم ما این اتفاق را رقم زد تا با شایستگی عنوان پدیده مسابقات را به دست آورد. این اتفاق تنها به لطف هم دلی و یک دستی تیم افتاد. این یکدلی را هم کسی ایجاد نکرد به جز سید سیروس پورموسوی. اگر موفقیتی امسال در تیم استقلال خوزستان شکل گرفت، عمده ترین عاملش خود آقا سید بود.

* فدراسیون ما را تهدید کرد

وی ادامه داد: قبل از بازی با الهلال دیگر جانمان به لبمان رسیده بود و واقعا قصد داشتیم برای این بازی به عمان نرویم. چون می‌دانستیم اینجا خانه آخر است و اگر پولی گرفتیم که گرفتیم، وگرنه هیچ پولی به ما نمی‌دهند. ما اعتصاب کردیم و به عمان نرفتیم. نه برای تهدید، بلکه واقعا قصد داشتیم برای این بازی نرویم. اما فدراسیون ما را تهدید کرد و عنوان کرد اگر نرویم برای فصل بعد هم محروم می‌شویم. ما هم از ترس محرومیت با یک روز تاخیر به عمان رفتیم و با الهلال بازی کردیم.

* اگر شرایط مان مناسب بود الهلال را می بردیم

مدافع استقلال خوزستان یادآور شد: با جرات می گویم اگر در یک شرایط مناسبی به دیدار الهلال می رفتیم این تیم را هم با پیروزی پشت سر می گذاشتیم. اما آن چند روز اعتصاب و دیر رفتن به عمان باعث شد نتوانیم این تیم را ببریم.

* از تصمیم خود پشیمان نیستیم

شیرزادی ادامه داد: بعضی‌ها می‌گویند اگر زمان به عقب برگردد آیا باز هم اعتصاب می کنید و از سفر به عمان سر باز می زنید؟ من خودم از تصمیم آن زمان ناراضی نیستم. فکر می کنم آن لحظه تصمیم خوبی گرفته بودیم. بهرحال ما یک فصل بود که پول نگرفته بودیم و باید تمام تلاش مان را می کردیم.

* هنوز پاداش قهرمانی مان را نگرفتیم

وی درباره میزان دریافتی بازیکنان استقلال خوزستان گفت: الان که لیگ شانزدهم به پایان رسیده ما کلا ۳۵ درصد پول گرفتیم. از فصل گذشته هم ۳۰ درصد طلبکاریم و هنوز پاداش قهرمانی فصل گذشته را هم به ما نداده‌اند. واقعا نمی‌دانم که از این به بعد چقدر می‌توانم روی مطالباتی که از استقلال خوزستان دارم حساب کنم.

* صد درصد از این تیم جدا می شوم

مدافع استقلال خوزستان در خصوص برنامه اش برای آینده خاطرنشان کرد: من هیچ برنامه‌ای برای ماندن در استقلال خوزستان ندارم. با این تیم خاطرات خوبی دارم و قهرمانی در ایران را تجربه کردم. اما برای پیشرفت در فوتبال و زندگی باید از این تیم جدا شوم. چون به هیچ وجه دورنمای خوبی برای این تیم نمی‌بینم. راستش هنوز تیم بعدی‌ام را مشخص نکردم. بعد از بازی های خوبی که در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم به صورت تلویحی یکی دو پیشنهاد خارجی هم گرفتم که البته فعلا در حد صحبت است. اما اگر این پیشنهادات خارجی جدی شود خیلی جدی تر از پیشنهادات داخلی به آنها فکر می کنم.

* انتظار داشتم در لیست تیم ملی باشم

شیرزادی در پایان گفت: با توجه به بازی های خوبی که این فصل چه در لیگ و چه به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا داشتم در لیست تیم ملی باشم. با دیدن اسامی دعوت شدگان به تیم ملی تعجب کردم چون جای خودم را در این لیست خالی می بینم اما این باعث نمی شود که مایوس و ناامید شوم بلکه با جدیت بیشتری تلاش می کنم تا انشاءالله بتوانم هرچه زودتر پیراهن پر افتخار تیم ملی را بر تن کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج