۵۴۳۳۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ماتیوس: رونالدو توانایی‌هایش را نشان دهد

کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی ایتالیا معتقد است رئال مادرید برای کسب پیروزی مقابل یوونتوس باید کریستیانو رونالدوی را در اختیار داشته باشد که با تمام وجودش بازی کند.

خبرگزاری فارس: لوتار ماتیوس در یادداشتی که برای روزنامه سان نوشته، نظرش را در مورد فینال لیگ قهرمانان اروپا که امشب میان رئال مادرید و یوونتوس در ورزشگاه کاردیف انجام می‌شود،بیان کرد.

وی در بخشی از این نوشته، در مورد کریستیانو رونالدو حرف زده است. فرمانده اسطوره‌ای «مانشافت» نوشت:این بازی چهارمین فینال بزرگ در سال‌های اخیر است که کریستیانو رونالدو تجربه می‌کند.تاکنون در این پیکارها، او به عنوان برنده،‌زمین را ترک کرده اما تصور نمی‌کنم که در در این بازی‌ها، به واقع نقش تعیین‌کننده‌ای داشته است.

به اعتقاد فرمانده اسبق ژرمن‌ها، گلزن پرتغالی باید در مصاف با یووه، خودش باشد و تمام توانایی‌هایش رابه معرض نمایش گذارد تا یکبار دیگر طعم قهرمانی را بچشد.

ماتیوس افزود:بدیهی است که کریس در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا فوق‌العاده بوده است.به خصوص در مرحله حذفی، ۸ گل در ۲ مرحله اخیر به ثمر رساند که ۵ گل آن مقابل بایرن مونیخ بود و یک هت‌تریک برابر اتلتیکومادرید اما تاکنون یک فینال با تمام صددرصد قوا را او تاکنون انجام نداده است.

ستاره پیشین آلمان‌ها که اکنون ۵۶ ساله است، تصریح کرد:اگر رئال می‌خواهد برنده بازی با یووه باشد، هیچ راهی وجودندارد جز اینکه برای نخستین مرتبه، رونالدو در فینال چیزهای برای عرضه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج