اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۴۳۸۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بایرن مونیخ، ۳ بازیکن را در لیست فروش قرار داد

بایرن مونیخ اجازه خروج را برای سه بازیکن خود صادر کرده و در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب با جدایی آن ها موافقت می شود.

وبسایت نود: بایرن مونیخ اجازه خروج را برای سه بازیکن خود صادر کرده و در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب با جدایی آن ها موافقت می شود.

بایرن مونیخ که قصد دارد برای فصل آینده تغییراتی در کادر بازیکنان خود اعمال کند به سه بازیکن خود یعنی داگلاس کاستا، رناتو سانچز و اسون اولرایش اعلام کرده در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب با جدایی آن ها موافقت می کند. بیلد در حالی این ادعا را مطرح کرده که چندی قبل رومنیگه به صورت رسمی از ماندن اسون اولرایش حرف زده بود اما اکنون گفته می شود دروازه بان دوم بایرن مونیخ از چند باشگاه بوندس لیگا از جمله فرانکفورت پیشنهاد دارد.

در این بین جدایی داگلاس کاستا پس از ۲ سال حضور در مونیخ جدی تر و واقعی تر از بقیه به نظر می رسد. وینگر برزیلی بایرن مونیخ در اواخر فصل چند بار به صورت عنلی از وضعیتش ابراز نارضایتی کرد و یوونتوس، پاریسن ژرمن و چند باشگاه مطرح لیگ برتر به عنوان تیم های خواهان او مطرح شده اند.

اما وضعیت رناتو سانچز کمی متفاوت است چون بایرن مونیخ او را با توجه به برنامه های بلند مدت جذب کرد اما هافبک ۱۹ ساله پرتغالی در فصل اول حضورش در آلمان عملکرد خوبی نداشت اما به نظر می رسد بایرن مونیخ انتقال قرضی این بازیکن را در حال حاضر ترجیح می دهد. یوونتوس از جمله تیم هایی است که در چند وقت اخیر در رسانه های آلمان و ایتالیا به عنوان مشتری سانچز معرفی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج