۵۴۴۰۶۲
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

رضا عنایتی: هیچ عجله ای برای مربیگری ندارم

استقلال نباید بلاتکلیف بماند.وقتی که بازیکنان مورد نظر استقلال جذب تیم های دیگر می شوند،به این باشگاه ظلم می شود و طبیعی است که هواداران نگران وضعیت تیم شان باشند.

خبرگزاری ایلنا: استقلال نباید بلاتکلیف بماند.وقتی که بازیکنان مورد نظر استقلال جذب تیم های دیگر می شوند،به این باشگاه ظلم می شود و طبیعی است که هواداران نگران وضعیت تیم شان باشند.

رضا عنایتی در خصوص بلاتکلیفی باشگاه استقلال اظهار داشت:وقتی این وضعیت را می بینم خیلی ناراحت می شوم.استقلال نباید الان بلاتکلیف باشد،بلکه هر چه زودتر باید تکلیف این باشگاه را مشخص کنند تا وارد نقل و انتقالات شود.

وی در ادامه افزود:زمانی که می بینم هواداران استقلال نگران وضعیت این تیم در جذب بازیکن هستند،من هم اذیت می شوم.الان شرایط طوری شده که بازیکنان مورد نظر استقلال جذب تیم های دیگر می شوند و بلاتکلیفی استقلال شرایط این تیم را سخت کرده است.من امیدوارم هر چه زودتر تکلیف استقلال مشخص شود تا این تیم با قدرت بازیکنان مورد نظرش را جذب کند.نباید بازیکنان مورد نظر استقلال الان سر از تیم های دیگر در بیاورند.مشخص است وقتی استقلال بلاتکلیف باشد ،بازیکن هم برای این تیم صبر نمی کند و می خواهد هر چه زودتر تیمش را مشخص کند.من فقط امیدوارم زودتر به داد استقلال برسند چرا که این مسئله من را هم نگران کرده است.

عنایتی در خصوص این که این باشگاه به تغییر مدیریت نیاز دارد یا نه گفت:مسئله اصلی این است که اول باید بودجه لازم برای اداره باشگاه استقلال تامین شود.الان وقت صحبت در مورد رفتن ها یا ماندن ها نیست و بیشتر از هر چیزی باید رفع مشکلات مالی استقلال در اولویت قرار بگیرد که امیدوارم مسئولین ورزش تلاش خود را برای رفع مشکلات مالی بیشتر کنند تا با مشخص شدن بودجه استقلال بخشی از مشکلات مدیریتی هم حل شود.

مهاجم اسبق استقلال در خصوص وضعیت منصوریان در این تیم گفت:منصوریان اگر چه اول فصل خوب نتیجه نگرفت اما جدا از بازی با العین عملکرد او قابل قبول بود.نباید شکست استقلال برابر العین سبب چشم پوشی به همه بازی های نتیجه بخش او شود.

منصوریان فصل بدی در استقلال نداشت و قطعا اگر قرار باشد مربی استقلال برای فصل بعد باشد از تجربیات این فصلش استفاده می کند.

وی در ادامه افزود:او در این فصل به بازیکنان جوان خوبی اعتماد کرد و برای فصل جدید هم می تواند این ریسک را کند تا با بها دادن به بازیکنان جوان فصل بهتری را برای استقلال بسازد.

عنایتی در ارتباط با این که کی مربیگری خود را به صورت رسمی آغاز می کند،گفت:عجله ای برای مربیگری ندارم و دوست دارم با برنامه کامل و دانش کافی مربیگری ام را آغاز کنم.دوست ندارم ۲۰ سال حضور در فوتبال را با انتخاب نادرست در مربیگری یک تیم از اذهان پاک کنم.به همین دلیل تلاش می کنم تا وقتی وارد مربیگری شوم که بتوانم به فوتبال ایران کمک کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو که مربی بارسلونا بودی

    • بدون نام

      زود باش بارسلونا مربی نداره کار امروز را بر فردا نگذار

    • amir

      اره زود بیا فقط مونده تو مربی بشی

    • بدون نام

      رضا جان تورو خدا دست دست نکن
      الان بارسلونا منتطر لیست خریدت هست
      مسی هم نگران هست که نکند در لیست مازادت باشد و جاش ارش برهانی را بیاوری
      الان کل طرفداران بارسولانا در جهان چشمشان به دهان خودت هست
      پس بیا و بارسا را نجات بده فقط از دست خودت بر میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج