اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۴۴۲۹۱
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

سرپرست پارس جنوبی: با فروزان توافق کرده ایم

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم می گوید باشگاه برای آماده سازی ورزشگاه شهر جم شب و روزکار میکنند و این ورزشگاه قطعا تا شروع لیگ هفدهم آماده می شود.

ایسنا: سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم می گوید باشگاه برای آماده سازی ورزشگاه شهر جم شب و روزکار میکنند و این ورزشگاه قطعا تا شروع لیگ هفدهم آماده می شود.

به نقل از باشگاه پارس جنوبی، عبدالرحیم خطیب درباره آخرین وضعیت آماده‌سازی ورزشگاه این تیم برای حضور در هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر گفت: بررسی‌های لازم انجام گرفته و پیمانکارها هم کار خود را شروع کرده‌اند. بازسازی زمین چمن ورزشگاه مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و این هفته رختکن ورزشگاه تخریب و دوباره بازسازی می‌شود که این موضوع ۱۵ روز طول می‌کشد.

او افزود: کار بازسازی پیست هم از امروز شروع شده و سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه هم دوباره بازسازی می‌شود و روز دوشنبه هم اسکوربرد ورزشگاه آماده شده و پیمانکار مربوطه هم کارهای مربوط به نور ورزشگاه را آغاز کرده است. با این شرایط مطمئن باشید آماده سازی ورزشگاه به آغاز رقابت‌های لیگ هفدهم می‌رسد و برای رسیدن به این هدف شب و روز کار می کنیم. شک نکنید بازی‌های پارس جنوبی در جم برگزار خواهد شد نه در بوشهر.
سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره مذاکرات این تیم با محسن فروزان اظهار کرد: مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. با فروزان به توافق رسیده‌ایم اما هنوز قطعی نشده است. ضمن اینکه قرارداد فرشاد محمدی، عرفان معصومی، امید سینک، میلاد باقری و سعید محمدی‌فر تمدید شده و حسین پورامینی و علی دشتی هم در ۱۶ خرداد با حضور خود تارتار تمدید می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب تسلیت میگم به جنوبی های خون گرم...با فروزان برید دست یک خوش اومدین

    • بدون نام

      امیدوارم دوباره به دست یک برنگردین این بنده خدا شانس نداره اخه!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج