اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۴۵۰۴۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

نامه خداحافظی په په با هواداران رئال مادرید

په په در ساعات اولیه امروز تأیید کرد که دوران حضورش در رئال مادرید به پایان رسیده است.

وبسایت نود: په په در ساعات اولیه امروز تأیید کرد که دوران حضورش در رئال مادرید به پایان رسیده است.

مدافع با تجربه پرتغالی تا ۳۰ ژوئن با رئال مادرید قرارداد داشت و بعد از ۱۰ سال حضور در این باشگاه بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسیدند. او که در حال حاضر به اردوی تیم ملی پرتغال ملحق شده، خود را آماده دیدار روز جمعه از مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل لتونی می کند.

وی در نامه ای خطاب به هواداران رئال مادرید نوشت:

سرانجام روز وداع فرا رسید... در ۱۲ جولای ۲۰۰۷ با هیجانی کودکانه به رئال مادرید ملحق شدم که از کودکی هر روز رؤیای بازی در آن را داشتم. امروز، ۱۰ سال بعد وقت آن رسیده که خداحافظی کنم و دیگر پیراهن این تیم را به تن نخواهم کرد. هر روز با امید پیراهن این تیم را می پوشیدم. امروز فقط می توانم از همه شما تشکر کنم که از من حمایت کردید و با هم این داستان فوق العاده را نوشتیم و رقم زدیم. می خواهم از تک تک شما تشکر کنم که من را همراهی کردید. همچنین می خواهم از دوستان و هم تیمی هایی که هرجا می روم با من خواهند بود نیز تشکر کنم. از این شهر هم خداحافظی می کنم، جایی که دخترانم در آن به دنیا آمده و بزرگ شدند. برای تمام چیز هایی که اینجا به دست آوردم خوشحالم و عشقی که به من نشان دادید را در قلبم حمل خواهم کرد!

بهترین قسمت این ۱۰ سال کدام بوده است؟؟؟ هر روز تمرین کردن و وقت گذرانی با تمام کارکنان باشگاه... قدم گذاشتن به زمین چمن سانتیاگو برنابئو و حس حمایت شما همیشه حسی جادویی است! محبت شما را در قلبم نگه می دارم و حس می کنم که بهترین عملکردم را برای تیم ارائه کرده ام... رئال مادرید و عشقی که شما به من دادید همیشه بخشی از تاریخچه زندگی ام خواهد بود! تا ابد از شما ممنونم.

په په در این مدت ۳ قهرمانی لالیگا، دو قهرمانی کوپا دل ری، دو قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا، ۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک سوپرکاپ اروپا و دو قهرمانی در جام باشگاه های جهان به دست آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عشق

    • بدون نام

      عشقی برو اینتر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج