۵۴۵۶۸۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

ثبات ۵۰ ساله و معادلات کاپیتانی در پرسپولیس

۱۹ بازیکن حال حاضر پرسپولیس (در صورت حضور کمال کامیابی نیا و سروش رفیعی و بازگشت نور اللهی) بیش از ۵۰ سال سابقه حضور در تیم پرسپولیس را در فصل جاری خواهند داشت که نشان از حضور با تجربه‌ترین تیم پرسپولیس در سالهای گذشته دارد.

ورزش سه: ۱۹ بازیکن حال حاضر پرسپولیس (در صورت حضور کمال کامیابی نیا و سروش رفیعی و بازگشت نور اللهی) بیش از ۵۰ سال سابقه حضور در تیم پرسپولیس را در فصل جاری خواهند داشت که نشان از حضور با تجربه‌ترین تیم پرسپولیس در سالهای گذشته دارد.

حضور دوباره بسیاری از بازیکنان اصلی این تیم و ماندن ماهینی، جلال حسینی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، طارمی و علی پور به عنوان قدیمی ترین بازیکنان این تیم در مجموعه تیم سال 96 باعث شده است که رفته رفته درصد و میزان تجربه در جمع سرخها بالا برود .

حسین ماهینی که بعد از جدایی نور محمدی و محمد نوری اولین بازیکن پرسپولیس با ۵ سال سابقه حضور در این تیم است در روزهای خوبش به سر می‌برد ضمن این که در صورت برگشت امید عالیشاه به پرسپولیس او هم پنجمین سال حضورش در پرسپولیس را تجربه خواهد کرد. ضمنا فرشاد احمدزاده و مسلمان قبل از این که در سال ۹۴ در ترکیب پرسپولیس حضور داشته باشند، هر کدام تجربه یک فصل حضور را در این تیم داشته اند.

*حسین ماهینی(5)

*سید جلال حسینی(۴) -محسن مسلمان(۴) -فرشاد احمدزاده(۴) -مهدی طارمی(۴) -علی علی پور (۴)

*محمد انصاری(3) -احمد نور اللهی(3) -کمال کامیابی نیا(3)

*بیرانوند(۲) - صادق محرمی(۲) -وحید امیری(۲) -محسن ربیع خواه(۲) -بوژیدار رادوشوویچ(۲) -سروش رفیعی(۲) -احسان علوان زاده(۲) -درویش وند (۲)

*گادوین منشا(1) - شجاع خلیل زاده(1)

*بی تردید بعد از سیدجلال حسینی و ماهینی که کاپیتان‌های اول و دوم در تیم امسال پرسپولیس بوده‌اند، نفراتی چون محسن مسلمان، مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده برای بستن بازوبند با هم رقابت دارند که البته برای سوم بودن در این عرصه باید شانس مسلمان و طارمی را از احمدزاده بیشتر دانست. مسلمان به خاطر تجربه بسیار بالاتر نسبت به ۲ نفر دیگر و طارمی هم به خاطر بازی‌های بیشتر نسبت به ۲ مرد دیگر در ترکیب این تیم قرار دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عزیزم سابقه یعنی سالهائی که گذشته و سالی که هنوز شروع نشده سابقه به حساب نمیاد ، این جور که شما حساب کرده ای خلیل زاده و منشا که هنوز یک بازی هم نکرده را یک سال سابقه به حساب آورده ای و ...
      حالا اگه بخواهیم درست حساب کنیم وقتی از 19 نفر هر کدام یکسال کم کنیم اونوقت سابقه پنجاه ساله میشه 31 سال
      بیخودی و از روی تعصب آمار در نیارین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج