۵۴۵۷۴۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بیت‌سعید: در فضای مجازی، عضو ۴ تیم هستم!

حسن بیت سعید در خصوص شایعاتی که درباره تیم آینده‌اش منتشر می‌شود واکنش نشان داد و گفت: اگر به فضای مجازی و شایعات باشد که اکنون عضو چهار تیم هستم!

ورزش سه: حسن بیت سعید در خصوص شایعاتی که درباره تیم آینده‌اش منتشر می‌شود
واکنش نشان داد و گفت: اگر به فضای مجازی و شایعات باشد که اکنون عضو چهار تیم هستم!

حسن بیت سعید که در طول دو فصل اخیر توانسته عملکرد موفقیت آمیزی در ترکیب استقلال خوزستان داشته باشد، در پایان قراردادش با این تیم به دنبال فضای جدیدی است که بتواند بیش از گذشته توانایی‌اش را به نمایش بگذارد. این در حالی است که طی روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص توافق قطعی او با برخی تیم‌های خواهانش به گوش می‌رسد.

مهاجم شماره هفت استقلال خوزستان در خصوص این مساله به خبرنگار ما گفت: فعلا چیزی مشخص نیست و بعد از پایان مسابقات، در تعطیلات هستیم. تمرینات اختصاصی‌ام را پشت سر می‌گذارم و به زودی تصمیم قطعی در خصوص تیم آینده‌ام را خواهم گرفت.

بیت سعید درباره شایعاتی که در خصوص مقصد او شنیده می‌شود گفت: همانطور که گفتم بعد از تعطیلات از فوتبال دور بودم و به این شایعات توجهی ندارم. اگر به فضای مجازی باشد که اکنون با 4 تیم قرارداد بسته‌ام و باید هفته‌ای برای یک تیم به میدان بروم!

وی ادامه داد: صحبت‌هایی البته در این زمینه شده که مدیربرنامه‌ام پیگیر مسائل مربوط به آن است و به دنبال این هستم تصمیمی درست برای آینده‌ام بگیرم. روزهای خوب و البته سختی‌هایی داشتیم که خوشحالم شرمنده هواداران نشدیم و تمام تلاش‌مان را کردیم.

بیت سعید در خصوص اینکه با حضور سیروس پورموسوی در فولاد خوزستان و البته جدایی ساسان انصاری او جدی‌ترین گزینه این تیم محسوب می‌شود گفت: از آقای پورموسوی بابت پیشنهادی که داده‌اند ممنونم و امیدوارم تصمیمی بگیرم که به فوتبالم کمک کند و دوست دارم شانس حضور در تیم ملی را داشته باشم و همانطور که گفتم طی 4 روز آینده تصمیم را در این زمینه خواهم گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج