۵۴۵۸۸۴
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

پشت پرده عصبانیت شدید این روزهای منصوریان

اگر علیرضا منصوریان می‌دانست چه سرنوشت شومی در لیگ قهرمانان آسیا منتظرش است قطعا آرزو می‌کرد در همان بازی با السد تیمش حذف شود تا تبعات یک باخت سنگین ۶ گله را نبیند.

وطن امروز: اگر علیرضا منصوریان می‌دانست چه سرنوشت شومی در لیگ قهرمانان آسیا منتظرش است قطعا آرزو می‌کرد در همان بازی با السد تیمش حذف شود تا تبعات یک باخت سنگین ۶ گله را نبیند. کار برای سرمربی استقلال زمانی گره خورد که منتقدان او بارها در وزارت ورزش مدعی شدند منصوریان تجربه کافی را برای هدایت استقلال در آسیا ندارد و ممکن است آبی‌ها بهای گزافی را برای این عدم تجربه پس دهند. ۶ گل مقابل العین همان چیزی بود که نباید رخ می‌داد. منصوریان که بلافاصله فهمید این باخت و حذف چه تبعات سنگینی در بر دارد، در کنفرانس خبری پس از شکست به گونه‌ای جملاتش را کنار هم چید که گویا وزارت ورزش به او ضمانت داده فصل بعد به هر قیمتی او سرمربی استقلال است.

استفاده از جملاتی مثل اینکه با جذب چند بازیکن بزرگ و بین‌المللی این ناکامی را جبران می‌کنیم نشان‌دهنده این بود که منصوریان ولو در ظاهر، نگران صندلی‌اش نیست ولی مشکل بزرگ او این است که از اعضای هیات مدیره تا مدیرعامل به احتمال بسیار زیاد تغییر خواهند کرد. وزارت ورزش تجربه حضور موفق مربی‌ای مثل برانکو را دیده و از سوی دیگر موفقیت تیم‌ملی با کی‌روش این سوال را برای هواداران استقلال به وجود آورده که چرا ما از وجود یک مربی خوب خارجی بهره نبریم؟

گمانه‌زنی‌ها از حالا آغاز شده است. بعضی افراد که عنوان می‌شود در هیات مدیره آتی استقلال جا دارند بشدت خواهان جذب مربی خوب خارجی هستند. حتی در بعضی رسانه‌ها صحبت از حضور مربیانی مثل فیلیکس ماگات و ... شده است. البته اینها نمی‌تواند تمام و کمال درست باشد اما بر خلاف پرسپولیس، استقلال هیچ فعالیتی در نقل و انتقالات نداشته و این یعنی قرار است بعد از تعیین اعضای هیات مدیره و مدیرعامل، تصمیم نهایی اتخاذ شود.

منصوریان متوجه شده شاید به همان راحتی که ناگهان سرمربی استقلال شد به همان سادگی هم جایش را به یک گزینه خارجی بدهد. بدشانسی بزرگ او موفقیت تاریخی این روزهای کی‌روش و برانکو است. هواداران استقلال در طول یک دهه اخیر همیشه از گزینه داخلی حمایت کردند اما حالا اوضاع متفاوت است. استقلالی‌ها سال‌ها با قلعه نویی و مظلومی سر کردند و به امید اینکه منصوریان از نسل جدید است به او رای دادند. اگرچه سرمربی جوان آبی‌ها شروع خوبی نداشت اما در لیگ با نایب‌قهرمانی پایان آبرومندانه‌ای را داشت ولی شکست مفتضحانه در آسیا ناگهان فضا را تغییر داد.

منصوریان می‌داند اگر هیات مدیره و مدیرعامل آتی خواهان حضور مربی خارجی باشند، با توجه به فشار هواداران و این مطالبه که چرا هیچ وقت تیم ما نباید از گزینه خوب خارجی استقاده کند، کار سختی برای ماندن دارد. حتی اگر هم به هر نحوی موفق به ابقا شود، آن وقت یک لرزش در لیگ هفدهم کافی است تا ناگهان بحث مربی خارجی باز داغ شود. شاید به نفع منصوریان بود که در همان تک بازی حذفی مقابل السد قطر، کار را واگذار می‌کرد تا شکست سنگین در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اینگونه ناباورانه ستون صندلی‌اش را به لرزه نیندازد. نگاهی به رنجنامه اخیر او بیندازید؛ رگه‌های فرار به جلو در آن فراوان است. قرارداد ۳ ساله او همانقدر ضمانت اجرایی دارد که قرارداد ۲ ساله مظلومی ابتدای فصل قبل توانست او را نجات دهد!

شایعه بزرگ در استقلال

اظهارنظر عجیب مجتبی جباری در گفت‌وگو با سایت قطری باعث شده شایعه‌ای بزرگ میان آبی‌پوشان به وجود‌ آید. مجتبی جباری، کاپیتان سابق استقلال مصاحبه‌ای عجیب با روزنامه قطری داشت تا جایی که تاکید کرد منتظر تغییر سرمربی استقلال است تا قرارداد خود را با این تیم به امضا رساند. این اظهارنظر جباری باعث شد گمانه‌زنی‌هایی در این زمینه به وجود‌ آید. به نظر می‌رسد علیرضا منصوریان مخالف بازگشت جباری به استقلال است. جباری علاوه بر منصوریان با مهدی رحمتی هم مشکلاتی دارد و اظهارنظر عجیب هافبک محبوب استقلالی‌ها این گمانه‌زنی را به وجود آورده که جباری منتظر اخراج منصوریان و رحمتی است تا راحت به استقلال بازگردد و پیراهن تیم محبوب خود را در سال‌های پایانی فوتبالش بر تن کند. در صورت ماندن منصوریان در استقلال شانس جباری برای بازگشت بسیار کم است و این احتمال هم وجود دارد که از فوتبال خداحافظی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وزارت ورزش برانکو رو نیاورد واسه پرسپولیس . هدایتی اوردش
      منصوریان تو استقلال ماندنی هستش .
      منصوریان مربی نیست ،یه شومن به تمام معناست

    • رضا

      گهی پشت به زین
      گهی زین بر پشت
      منصوریان بای بای بای

    • سحر

      اقای جباری خیلی روت زیاده

    • وحید

      اول اطلاعات کامل را بدست بیارید بعد اخبار را منتشر کنید. کی گفته برانکو را وزارت ورزش آورد.اون موقع وزرات ورزش و فدراسیون روی مربی های خارجی حساس شده بود و قرار بود از هفت خان رستم رد بشن وهر جور شده برانکو سرمربی پرسپولیس نشه.که کمیته ای یه هویی به نام بررسی مربیان خارجی درست کردن وبه قول آقایون باید از فیلتر ردبشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج