adexo3
۵۴۵۹۲۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

عشوری: تراکتور باز هم مدعی قهرمانی است

سینا عشوری در یک سال گذشته شرایط سخت و عجیبی را پشت سر گذاشت.

ایران ورزشی: سینا عشوری در یک سال گذشته شرایط سخت و عجیبی را پشت سر گذاشت. او بعد از پایان خدمت سربازی‌اش در تراکتورسازی به سختی توانست از ذوب‌آهن رضایتنامه بگیرد تا کارش را در این تیم تبریزی ادامه دهد اما طولی نکشید که مصدوم شد. عشوری به خاطر مصدومیت طولانی‌ مدتی که داشت قراردادش را فسخ کرد تا تراکتور بتواند یک بازیکن به خدمت بگیرد و به تیم کمک کند اما بعد از فسخ قرارداد اتفاقات دیگری افتاد. حالا با این شرایط فدراسیون اعلام کرده عشوری هم بازیکن آزاد است و نمی‌تواند تمدید کند تا به بدشانسی‌های این بازیکن اضافه شود. سینا عشوری در مورد شرایط متفاوت تراکتورسازی، وضعیت خودش و... صحبت می‌کند.

اوضاع تراکتورسازی این روزها چطور است؟

‌ منتظر نامه فیفا هستیم تا ببینیم شرایط برای جذب 3 بازیکن آزاد چه می‌شود اما خدا را شکر تا الان چند بازیکن قرارداد خود را امضا کردند و بازیکنان دیگری مثل محمد ابراهیمی، محمد ایرانپوریان، خالد شفیعی و... هم به زودی تمدید می‌کنند تا از شنبه تمرینات را از سر بگیریم.

وضعیت خودت به کجا کشید؟ بالاخره بازیکن آزاد محسوب می‌شوی یا اینکه می‌توانی تمدید کنی؟

‌ برای حل مشکل من امروز (چهارشنبه) با وکیل باشگاه، مدیربرنامه‌هایم، مدیرعامل و معاون باشگاه صحبت کردم و منتظرم ببینیم شرایط به چه صورت می‌شود. ان‌شاءا... تا 2، 3 روز آینده وضعیت من هم مشخص می‌شود.

اگر مشکل حل نشد چه تصمیمی می‌گیری؟

‌ اگر برخلاف میل باطنی‌ام نتوانم در تراکتورسازی بمانم برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و به یکی از پیشنهادهایم جواب می‌دهم.

پیشنهادی هم داری؟

‌ بله، من چند پیشنهاد خوب دارم اما می‌خواهم در تراکتور بمانم و تا آخرین لحظه برای این مساله صبر می‌کنم. سال گذشته سال خوبی برای من نبود که امسال می‌خواهم آن را جبران کنم.

اگر بازیکن آزاد حساب شوی و باشگاه تراکتور هم بتواند ۳ سهمیه برای جذب بازیکنان آزاد بگیرد، فکر می‌کنی باز هم شانس ماندن در تراکتورسازی را داری؟

‌ در صحبتی که با باشگاه و آقای گل‌محمدی داشتم قرار بر این شد که یکی از سهمیه‌های آزاد من باشم. اگر آقای گل‌محمدی صلاح بداند دوست دارم بمانم اما اگر اینطور نبود می‌روم. به هر حال ورزش حرفه‌ای است و باید با آن حرفه‌ای برخورد کرد.

شما قبلا در ذوب‌آهن هم با گل‌محمدی کار کردی و شناخت خوبی نسبت به او داری. فکر می‌کنی گل‌محمدی می‌تواند در تراکتور موفق باشد؟

‌ من خودم شخصا آقایحیی را خیلی دوست دارم چون جنتلمن است و از او آرامش می‌گیرم. در کل گل‌محمدی ایده‌های زیادی دارد که می‌تواند به تراکتور کمک کند. به نظر من تراکتور فصل آینده هم می‌تواند موفق باشد.

در این مدتی که گل‌محمدی سرمربی تراکتورسازی شده هنوز دستیارانش را اعلام نکرده که همین مساله باعث شد خیلی‌ها فکر کنند او تا مشخص شدن بحث بازیکنان سهمیه آزاد نمی‌خواهد قرارداد رسمی امضا کند...

‌ من در جریان این مسائل نیستم و نمی‌دانم سهمیه بازیکنان آزاد را می‌دهند یا نه اما مطمئنم گل‌محمدی مردی نیست که بدون 3 سهمیه آزاد برود. با شرایطی که تراکتور این فصل دارد خیلی از مربیان قبول نکردند اینجا کار کنند اما گل‌محمدی قبول کرد. حتی آنهایی که عاشق تراکتور بودند خیلی سریع رفتند و هدایت تیم را با این شرایط قبول نکردند. ان‌شاءا... گل‌محمدی بتواند با تراکتور هم به موفقیت برسد.

نکته جالبی که در مورد تیم‌تان وجود دارد این است که خیلی‌ها هنوز هم معتقدند اگر تراکتور موفق شود ۳ سهمیه آزاد را بگیرد می‌تواند قهرمان شود. مثلا مهدی کیانی کاپیتان تیم که بارها به این مساله اشاره کرده...

مهدی بزرگ تیم است و همیشه امیدوار بوده و هستیم که تیم می‌تواند موفق باشد. من از قهرمانی صحبت نمی‌کنم چون به نظرم هیچ چیز را نمی‌شود از قبل پیش‌بینی کرد، این صحبت‌ها کمی احساسی است اما اگر بخواهم عقلانی نگاه کنم باید بگویم تراکتور امسال، سال بسیار سختی دارد. البته ما قبل از هر چیز برای رسیدن به کسب سهمیه آسیا تلاش خواهیم کرد و بعد از آن قهرمانی را مد نظر خواهیم داشت. ان‌شاءا... به این اهداف‌مان برسیم.

اما به هر حال تراکتور فصل گذشته بازیکنان خیلی خوبی داشت که اگر بمانند با این نفرات می‌تواند باز هم مدعی باشد...

‌ درست است. تراکتور فصل گذشته یکی از بهترین سال‌ها را داشت. اگر اسکلت تیمی حفظ شود بدون شک باز هم می‌توانیم مدعی باشیم. الان 7، 8 بازیکن فیکس می‌توانند به کار خود ادامه دهند که با این شرایط دلم روشن است تراکتور می‌تواند این فصل هم نتیجه بگیرد چون تیم دچار تغییر اساسی نشده و بازیکنان کاملا با هم هماهنگ هستند. پس ان‌شاءا... امسال یکی از سهمیه‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود.

بحث مالکیت باشگاه چقدر روی تیم و بازیکنان تاثیر داشت؟

‌ روی بازیکنان فکر نمی‌کنم تاثیری داشته باشد چون هنوز تمرینات شروع نشده اما امیدوارم تا قبل از تمرینات این مساله کاملا حل شود تا با خیال راحت سر تمرین برویم. این مساله خیلی برای خودم هم عجیب بود که یکی بگوید من مالک باشگاه هستم. نمی‌دانم حق با چه کسی است اما امیدوارم هر کسی می‌آید به فوتبال آذربایجان کمک کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • araz

      بازیکنی که غیرت نشون بده از خودش تو تراکتور محبوب میشه و هیچ وقت از یاد نمیره. کیانی ابراهیمی عشوری ایرانپوریان و ........این اصلِ طرفداران تراکتوره. از جون مایه گذاشتن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج