adexo3
۵۴۵۹۹۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بابایان: با تیمی متفاوت مقابل ایران قرار می‌گیریم

بعد از برتری برابر تایلند سرمربی تیم ملی ازبکستان به انتقادات روزهای گذشته واکنش نشان داد و تصریح کرد تیمش برای سفر به تهران با بحران مصدومیت و مشکلات زیادی دست و چنجه نرم می کند.

  • ورزش سه: ازبکستان در دیداری تدارکاتی موفق شد از سد تایلند بگذرد اما این برد چندان به مذاق کارشناسان و اهالی فوتبال این کشور خوش نیامد تا جایی که انتقادات بسیار تندی از ملی پوشان و تفکرات تاکتیکی حاکم بر این تیم صورت گرفت تا واکنش ساموئل بابایان در پی داشته باشد. سرمربی ازبک ها در گفتگو با رسانه های ازبک به طرفداران وعده داد با وجود مشکلات فراوان در تهران با تیمی متفاوت مقابل ایران صف آرایی خواهد کرد.

*از بازی با تایلند شروع کنیم، تحلیل شما از نمایش تیم چیست؟

ماموریت ما در این بازی بهبود کیفیت تیم و شناخت نقاط ضعف و قوت بود از همین رو نتیجه در اولویت دوم قرار داشت. به نظرم تا حدودی توانستیم به نتایجی که مد نظر داشتیم برسیم به خصوص در ساختار تدافعی که ترکیب جدیدی را در غیاب مهره های مصدوم و غایب امتحان کردیم و از عملکرد این خط دفاع راضی هستم.

*اما این عملکرد چندان مورد توجه اهالی فوتبال و طرفداران قرار نگرفت؟

تجزیه و تحلیل های متفاوتی صورت گرفت اما در مقابل تایلند ما بسیاری از مهره های کلیدی خود را در اختیار نداشتیم پس نباید انتظار زیادی از تیم ملی داشته باشیم و شک ندارم در بازی با ایران همه چیز تغییر خواهد کرد.من مصدومان زیادی دارم که پرکردن جای خالی آنها با نفرات جوان تر زمان می برد ضمن این که مشکل بزرگ تر ما این است بازیکنان ما بیش از یک ماه است با تیم های باشگاهی خود در رقابت های رسمی حضور ندارند.

*با توجه به نمایش خوب برخی مهره های جوان فکر می کنید آنها می توانند در تهران برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی امیدوار باشند؟

در خصوص ترکیب بازی با ایران یک روز قبل از بازی تصمیم گیری می شود و در حال حاضر برای من مهم این است که روند رو به رشد تیم ادامه داشته باشد. قطعا در تهران من تیمی متفاوت تر از مصاف با تایلند به میدان خواهم فرستاد از همین رو هر بازیکنی که در اوج آمادگی باشد در اولویت قرار می گیرد و فرقی نمی کند که نامش چه باشد.

*مصاف با ایران آن هم در حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر قطعا آسان نخواهد بود؟

من و شاگردانم تجربه این گونه بازی ها را داریم و فکر نمی کنم از این بازی بترسیم اما باید حسابی خودمان را از نظر روحی و روانی آماده کنیم که غافلگیر نشویم.

*ازبکستان با توجه به شرایط جدول نیاز مبرم به کسب امتیاز در تهران دارد که کمی سخت به نظر می رسد؟

من بازی ایران با مونته نگرو را به خوبی آنالیز کردم و شناخت کاملی از این تیم دارم و اعتقادم بر این است که ایرانی ها تیم بدون نقطه ضعفی نیستند و اگر ما کمی هوشیار باشیم می توانیم خاطره چهار سال قبل را دوباره در آزادی تکرار کنیم.شک ندارم با تمام مشکلاتی که پیش رو ما قرار دارد در تهران با تیمی متفاوت می توانیم به هدفی که داریم برسیم و همچنان امیدوار به حضور در جام جهانی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج