۵۴۶۰۹۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

تا کی فوتبال، چوب عربستان را می‌خورد؟

پرسپولیس در حالی میزبان الاهلی نخواهد بود که مدت هاست فوتبال در خاور میانه تحت تاثیر القائات غلط عربستان به کنفدراسیون فوتبال قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر: دیدار پرسپولیس با الاهلی عربستان هم مثل بسیاری از دیدارها در خاورمیانه میزبان و مهمانش عجیب و غریب است و البته اکثر این میزبانی‌ها و مهمانی های عجیب و غریب به درخواست عربستان صعودی از کنفدراسیون آسیا رخ داده است. در واقع عراق، افغانستان، سوریه و ایران بدون آنکه دلیل موجه فوتبالی وجود داشته باشد تنها به دلیل اختلاف با عربستان به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به همراه خود این کشور در مورد میزبانی با مشکلاتی مواجه شده اند.

از حمایت از داعش بگیرید تا برسید به حمایت از تروریست ها همگی در انتهای ماجرا به خود عربستان برمی گردد اما با این وجود کنفدراسیون فوتبال آسیا عروسک دست این کشور در فوتبال شده و از ریاض عروسک گردانی فوتبال منطقه رخ داده است.

پرسپولیس اما نه تنها برای ایران و هواداران این تیم بلکه برای خود کنفدراسیون فوتبال آسیا هم اعتبار است. هم پرسپولیس و هم استقلال دقیقا بیشترین هوادار را در آسیا دارند و این یعنی آبروی فوتبال قاره. اما با این وجود بسیاری از بازی ها بدون تماشاگر و یا با تعداد بسیار کمی از تماشاگر انجام می شود که این اصلا خوب نیست.

در واقع کنفدراسیون فوتبال آسیا به جای آنکه از فوتبال برای تولید دوستی ها استفاده کند، از این ورزش که ابزار دیپلماسی خوبی دارد درست استفاده نمی کند و به این ترتیب هم خودش را از منظر آماری و هم پرسپولیس و استقلال را دچار مشکل کرده است و البته عربستان و فوتبال این کشور هم به دلیل وجود جهنم آزادی که روزهای بسیار سختی را برای آنها رقم می زند از این موضوع استقبال می کنند.

نمونه این اتفاق تقریبا در هیچ کجای دنیا صورت نمی گیرد اما در خاور میانه و متاثر از بسیاری از موارد از جمله اشتباهات کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع تکرار می شود و انگار هر روز هم کنفدراسیون به سود عربستان تصمیم های جدیدی می گیرد کما اینکه شاید بازی های قطر و میزبانی های این کشور هم در این رابطه دچار مشکل شود.

به هر حال این عروسک گردانی باید جایی متوقف شود و هواداران فوتبال به سکوها برگردند قرار نیست کنفدراسیون فوتبال آسیا تا همیشه به ادعاهای عربستان گوش دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فیروزطهماسبی بلداجی

      فدراسیون فوتبال درقبال سیاست فوتبال عربستان بسیار مماشات داشته است برای چه فوتبال دوستان ایرانی ازدیدن بازیها محروم شوند مگه شعارجدایی ورزش ازسیاست نیست چندکشوربایدازمیزبانی محروم شوندبخاطراینکه عربستان رزمین ما بازی نمیکند?به جهنم که بازی نمیکند فدراسیون ایران باید خیلی جدی بیانیه بدهد وبگویید حاضرنیست درزمین بی طرف بازی کند وازمیزبانی تیمهایش حمایت کند وحتی پیشنهادبدهد عربستان راکناربگذارند برای مدتی .الان چهارکشوربه خاطر اینکه عربستان به اینکشورهانمیرود حق میزبانی ازآنهاسلب شده باید این کشورها درخواست کنارگذاشتن عربستان ازمسابقات رابدهند چون مشکل عربستان میباشد

    • مهدی

      خاک تو سر مسئولان فدراسیون فوتبال که عرضه ندارن این حرفارو تو مخ کنفدراسیون فوتبال آسیا کنن.یا حداقل ی اعتلافی چیزی تشکیل بدن علیه عربستان.فقط بلدن حرف بزنن.آخرشم باید بشینیم بازی تیم محبوبمونو تو زمین ی کشور عرب دیگه ببینیم.اونم با تماشاگرای عربستانی ک در ظاهر میهمانن.

    • بدون نام

      گورپدرعربستانی های وهابی بابا شما رسانه هاشأن فوتبال ماراپایین اوردید سیاست راباورزش وازکلمات غیرقابل تحمل برای سرتیترمجلات واخباراستفاده میکنید بس است ازاین همه بی تجربگی هرکی اومده خبرنگارشده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج