اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۴۶۱۰۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شریفی: بارسلونا هم محروم شد، اما تضعیف نه!

مهاجم تراکتورسازی تبریز معتقد است این تیم در فصل جدید تضعیف نخواهد شد و با حضور یحیی گل‌محمدی می تواند یکی از مدعیان فوتبال باشگاهی ایران در لیگ و جا م حذفی باشد.

ورزش سه: مهدی شریفی درباره آغاز تمرینات تراکتورسازی در هفته آینده اظهار داشت: من و تعدادی از بازیکنان تمرینات اختصاصی خودمان را از چند روز گذشته آغاز کرده ایم و برای شروع تمرینات کاملا آماده هستیم. گل محمدی هم مربی بسیار خوب و با شخصیتی است که کارنامه روشنی در فوتبال ایران دارد. آقا یحیی همیشه به بازیکنان جوان اعتماد داشته و با همین اعتماد قطعا در تراکتورسازی هم موفق می شود. من امیدوارم فصل بسیار خوبی را در کنار ایشان و با حمایت هواداران پرشور تراکتورسازی سپر کنیم.

مهاجم تراکتورسازی در خصوص مشکل محرومیت از فصل نقل و انتقالات و نگرانی هواداران این باشگاه گفت:این مشکل پیش از این برای باشگاههای بزرگ جهان مثل بارسلونا هم پیش آمده اما نباید فراموش کنیم که ما تیم بزرگ و محبوبی هستیم. همچنین هواداران خوبی داریم که از تیمشان به خوبی حمایت می کنند. من فکر نمی کنم مشکل کمبود بازیکن برای تراکتورسازی جدی باشد چرا که بازیکنان بسیار خوبی در تیم حضور دارند.

شریفی همچنین گفت: ترکیب بازیکنان با تجربه و جوان قطعا در این فصل به تراکتور کمک می کند و ما می توانیم با همین بازیکنان مدعی باشیم. هواداران هم نباید نگران باشند چرا که اکثر بازیکنان فصل گذشته در تیم می مانند همچنین بازیکنان جوانی داریم که فصل گذشته فرصت زیادی برای حضور در ترکیب تیم پیدا نکردند اما مطمئن باشید سال ها می توانند مهره های تاثیرگذاری برای تیم باشند. باید به این بازیکنان اعتماد کرد.

وی افزود: از هوادارنمان می خواهم که با تمام وجود از تیم حمایت کنند و نگران این محرومیت نباشند. فراموش نکنید که ما با کمترین تغییر و بیشترین هماهنگی وارد فصل جدید خواهیم شد که این موضوع به موفقیت تیم کمک می کند.

شریفی در پایان گفت: جوان های آینده دار تراکتورسازی با انگیزه و تلاش می خواهند خودشان را در این فصل ثابت کنند و تردید نداشته باشید که همین جوانان از موفق ترین بازیکنان این فصل لیگ برتر خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج