adexo3
۵۴۶۱۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حیدری:

اسپانسر استقلال خوزستان مشخص شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان تأکید کرد که هبه شدن استقلال خوزستان به این اداره کل مشکل قانونی ندارد.

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان تأکید کرد که هبه شدن استقلال خوزستان به این اداره کل مشکل قانونی ندارد.

افشین حیدری در خصوص واگذاری باشگاه استقلال خوزستان به اداره کل ورزش و جوانان این استان و انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی این تیم عنوان کرد: مشکلاتی که در میان بود برداشته شد و تیم برای فصل آینده از نظر هزینه‌ها و شرکت در مسابقات مشکلی ندارد. دو سه اسپانسر هم برای حمایت از تیم مشخص شده‌اند، اما تا قطعی شدن اتفاق دوست ندارند نامی از آنها برده شود. از همین‌رو ما با عبدالله ویسی صحبت کردیم و با او به توافق رسیدیم که فصل آینده هدایت تیم را به عهده داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در خصوص اینکه استقلال خوزستان قرار است از گروه ملی به این اداره کل هبه شود، در صورتی که در واگذاری شرکت‌ها مزایده برگزار می‌کنند، گفت: اداره کل ورزش و جوانان یک دستگاه دولتی است. از آنجایی که ما دولتی هستیم، در چنین مواقعی دستگاه دولتی هدیه‌پذیر است و از نظر روند قانونی هم مشکلی ایجاد نمی‌شود. یعنی امتیاز این باشگاه به اداره کل ورزش و جوانان استان هبه می‌شود. می‌خواستیم تیم ریشه‌دار استان را در خوزستان حفظ کنیم و از حالا به بعد هم با تمام قوا از این تیم حمایت خواهیم کرد.

وی درباره اینکه با شرایط رقم خورده تکلیف بدهی‌ها چه خواهد شد و آیا اداره کل ورزش و جوانان پس از جذب اسپانسر بدهی بازیکنان و کادرفنی را پرداخت می‌کند یا گروه ملی این کار را خواهد کرد، اظهار داشت: گروه ملی قبول کرد بدهی‌ها را پرداخت کند تا از این بابت مشکلی به وجود نیاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج