۵۴۶۹۵۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حمایت سلطانی فر از افتخاری و طاهری

وزیر ورزش و جوانان و جوانان می گوید که مدیرعامل های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال عملکرد قابل قبولی داشته اند.

ورزش سه: مسعود سلطانی فر در مورد عملکرد طاهری می گوید: ما هیات مدیره را ترمیم کنیم. سیاست ما در بخش مدیران عامل این دو تیم این است که فعلا اوضاع را تثبیت کنیم تا ببینیم چه می‌شود. به هر حال آقای طاهری موفق بوده که پرسپولیس بالا آمده و قهرمان شده و به لیگ قهرمانان آسیا مرحله یک چهارم رفته است.

او در مورد عملکرد افتخاری هم گفت: در استقلال هم آقای افتخاری تمام تلاشش را انجام داده و استقلال هم خوب نتیجه گرفته. به غیر از بازی با العین این استقلال، استقلالی بوده که داربی را برده، السد را برده، همین العین را در ایران یک هفته قبل شکست داده.

وزیر ورزش و جوانان در مورد شکست برابر العین هم می گوید: حالا در یک بازی در یک روز ممکن است اتفاقی بیفتد که سه، چهار نفر در آن بازی مصدوم می‌شوند به طوری که یکی، دو بازیکن در ابتدای بازی مصدوم می‌شوند. بالاخره فضای خاصی است و در کشور حریف بازی می‌کنیم. این اتفاق نادری است و معتقدم که شاید ٢٠، ٣٠ سال یک ‌بار در آسیا رخ دهد. ممکن است یک روزی یکی از تیم‌های باشگاهی ما با یک تیم اروپایی بازی کند و ٦ تا گل بخورد ولی در آسیا شاید نادر این اتفاقات بیفتد. دو، سه مورد یکی پرسپولیس و الغرافه در چند سال پیش بوده و...

سلطانی فر می گوید اعضای هیئت مدیره خودشان باید در مورد مدیرعامل تصمیم بگیرند: بله، خودشان تصمیم بگیرند ولی در مورد مدیران عامل فکر می‌کنم که هر دو تا مدیرعامل هم زحمت کشیدند و هم موفق بودند و رویکرد اصلی‌مان این است که هر دو مدیرعامل بتوانند حفظ شوند و استمرار کار دهند، ان‌شاءالله.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج