اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۴۷۸۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حسین کعبی از بازگشتش به لیگ برتر گفت

مدافع تیم فوتبال سپیدرود گفت: اگر بعد از ۲ سال به فوتبال برگشتم به خاطر لطف خدا، امام رضا(ع) و مرام و معرفت علی نظرمحمدی بود.

خبرگزاری فارس: حسین کعبی در خصوص آخرین شرایط سپیدرود رشت بعد از حضور این تیم در لیگ برتر و آغاز تمرینات از روز گذشته،‌گفت: خدا را صد هزار مرتبه شکر تمرینات‌مان را از روز گذشته شروع کردیم و خیلی خوشحالم که مردم نیز استقبال خوبی از تیم ما داشتند و امیدوار هستم که بتوانیم روند خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

مدافع سابق تیم ملی و باشگاه لسترسیتی در پاسخ به این سؤال که چطور شد حسین کعبی به یک بار از جنوب ایران سر از شمال درآورد، گفت: خدا را شکر می‌کنم دل پاکی دارم و فکر می‌کنم خدا به من نظر کرد که بعد از ۲ سال بازی نکردن دوباره به من اطمینان شد.

وی افزود: روزی که با علی نظرمحمدی صحبت کردم در حرم امام رضا (ع) شفاهی همه چیز را با او تمام کردم که به فوتبال برگردم و شاید باور نکنید چقدر من را مسخره کردند. آنها به گوشم می‌رساندند که کعبی از این فوتبال چه می‌خواهد. کلی از این حرف‌ها زدند ولی در حرم امام هشتم گفتم یا امام رضا هر چقدر در این سال‌ها آبرو جمع کردم اجازه نده آبرویم در این یک سال برود.

کعبی تاکید کرد: بعد از اینکه از مشهد به رشت رفتم علی نظرمحمدی در بین ۱۰-۲۰ نفر ایستاده بود و همان آدم‌ها به نظرمحمدی گفتند که کعبی را نگیر او اصلا به کار ما نمی‌آید اما نظرمحمدی به آنها گفت من حسین را در برنامه ۹۰ دیده‌ام و او تشنه فوتبال است. من رفاقتی با نظرمحمدی نداشتم و فقط یک سال در استیل‌آذین با او هم‌بازی بودم. همان آدم‌هایی که آمده بودند و من را مسخره می‌کردند بعدها نظرشان عوض شد.

بازیکن اسبق پرسپولیس ادامه داد: می‌خواستم به خاطر نظرمحمدی هم که شده او را سربلند کنم و تا هفته هشتم خیلی تلاش کردم اما بدترین بازی‌ها را انجام دادم. شاید باور نکنید در ۳ ماه ۹ کیلو کم کردم تا خودم را به شرایط جسمانی خوب برسانم. آنقدر مردم رشت از من حمایت کردند و آنقدر پشت من ایستادند که خدا شاهد است کوچکترین بی‌احترامی به من صورت نگرفت و همانها دست کعبی را گرفته و بلند کردند. من هم در ادامه بدون استرس و دغدغه فوتبال بازی کردم و حالا هم می‌گویم مدیون علی نظرمحمدی هستم و البته مردم رشت. اگر من به فوتبال برگشتم لطف امام رضا و خداوند بزرگ بود.

کعبی در پاسخ به این سؤال که مردم رشت باید چه انتظاری از سپیدرود رشت داشته باشند، گفت: لیگ برتر با لیگ دسته اول و لیگ ۲ خیلی فرق می‌کند. امسال باید با تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس و سپاهان بازی کنیم. هیچ کسی باور نمی‌کرد استقلال خوزستان قهرمان شود اما با یک جرقه قهرمان شد.لسترسیتی در لیگ برتر قهرمان شد ولی سال بعد به عنوان دهمی رسید. اینها شیرینی‌های فوتبال است. من به مردم رشت از طریق شما می‌گویم که هر طوری که شده می‌خواهیم در بالای جدول باشیم. ما هم بازیکنان خوبی داریم و هم مربی خوب و هم تماشاگران نمونه نه اینکه حالا بخواهم به خاطر سپیدرودی بودنم این حرف را بزنم ولی تماشاگران ما مثل پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی هستند. شما ببینید دیروز چند تماشاگر در تمرین ما حاضر شد. روز گذشته در محل تمرین با همه صحبت کردم و به آنها گفتم لیگ برتر با لیگ یک فرق دارد و تمرکز بیشتری می‌خواهد. اگر شما توقع مردم را بالا ببرید خودتان هم باید جواب آنها را بدهید. پس باید سعی و تلاش کنیم و انشاالله امسال دل مردم را شاد خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج