اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۴۸۲۸۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

مذاکره موازی استقلال با تبریزی و شهباززاده

مسئولان باشگاه استقلال مذاکرات خود با گزینه‌های مد نظرشان را از جمله سجاد شهباززاده و مرتضی تبریزی برای فصل آینده دنبال می‌کنند.

خبرگزاری مهر: باشگاه استقلال کار خود در نقل و انتقالات را با جذب مهدی قائدی جوان رسما آغاز کرد و پس از جذب سه بازیکن در رده سنی زیر ۲۱ سال، اولین خرید لیگ برتری خود را با جذب حسن بیت سعید آغاز کرد. مهاجم سابق استقلال خوزستان شب گذشته رسما استقلالی شد تا نام او بعنوان نخستین خرید بزرگ سید رضا افتخاری در باشگاه استقلال مطرح گردد.

بیت سعید اولین خرید بزرگ استقلال بود اما قطعا آخرین خرید این تیم نخواهد بود و آبی‌ها مذاکرات خود را با گزینه‌های مورد نظرشان ادامه می‌دهند.

مرتضی تبریزی و سجاد شهباززاده دو مهاجم دیگری هستند که علیرضا منصوریان سرمربی استقلال روی جذب آنها نظر دارد و باشگاه استقلال مذاکراتش را به صورت موازی و مستقیم با این دو مهاجم پیگیری می کند.

آنچه مسلم است این است که یکی از این دو مهاجم قطع به یقین به زودی رسما استقلالی می شود. ضمن این که این احتمال هم وجود دارد که هر دو بازیکن استقلالی شده و به صورت همزمان پیراهن آبی را برای ادامه فوتبال شان انتخاب نمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • من تاجی ام تا چشت دراد

      باسلام
      جفتشون هم میرن ذوب آهن
      استقلال با داشتن بازیکن هایی مثل : کاوه رضایی(در صورت تمدید) ، علی قربانی ، جابر انصاری ، حسن بیت سعید ، محسن کریمی و حتی مهدی قاعدی جوان نیازی به جذب این 2 بازیکن نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج