اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۴۹۶۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

محمدی: در‌ سال جام‌جهانی در روسیه می‌مانم

میلاد محمدی، مدافع چپ تیم ملی اعلام کرد سال آینده نیز فوتبالش را در روسیه ادامه می دهد.

روزنامه شهروند: یکی از بازیکنان جوانی که کارلوس کی‌روش در سال‌های اخیر به او اعتماد کرده و حالا جایگاهی برای خودش در تیم‌ملی دست و پا کرده، مدافع ٢٣ساله‌ای است که از محله‌های جنوبی تهران و باشگاه راه‌آهن درنهایت به لیگ روسیه رسید و حالا دفاع چپ ثابت تیم‌ملی است.

میلاد محمدی، مدافع چپ تیم‌ملی ایران که جزو یکی از بهترین بازیکنان زمین در بازی با ازبکستان بود، درباره این پیروزی، صعود به جام جهانی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داده که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

مردم از ما راضی هستند

باید خدا را شکر کنیم که در چنین بازی سختی سربلند از زمین بیرون آمدیم. تماشاگران هم به ما کمک زیادی کردند و با تدابیری که آقای کی‌روش اندیشیده بود، توانستیم برنده باشیم و به جام‌جهانی صعود کنیم. فکر می‌کنم تمامی بازیکنان بهترین بازی خود را انجام دادند و مردم هم از ما راضی بودند.

امیدوارم همیشه بهترین باشم

من سعی می‌کنم همیشه بهترین باشم. هر زمان که کادرفنی صلاح بداند و به زمین بروم، بهترین عملکردم را انجام می‌دهم. خوشحالم که کی‌روش به من اعتماد کرده و امیدوارم بتوانم در بازی‌های بعدی نیز نظر او را جلب کنم. البته در تیم‌ملی آن‌قدر همدلی و اتحاد وجود دارد که اصلا فرقی نمی‌کند کدام بازیکن به زمین برود، چون همه بازیکنان بهترین‌های ایران هستند.

خشن نیستم

سبک بازی من اینطوری است که محکم بازی می‌کنم. جنگنده هستم اما اصلا خشن نبوده‌ام. به ‌هرحال، دفاع چپ باید در یک بازی بارها طول زمین را طی کند. سبک بازی من اینطور است و سعی می‌کنم تا جایی می‌شود کارت از داوران نگیرم. در این بازی هم بیشتر بازیکنان ازبکستان خطا می‌کردند.

جام‌جهانی سخت‌تر است

قطعا مسابقات جام‌جهانی بالاترین سطح را دارد و کارمان به مراتب سخت‌تر است. ما هنوز ٢ بازی دیگر داریم که باید در آنها هم برنده شویم و با قدرت به جام‌جهانی برویم. امیدوارم مسئولان هم کمک کنند تا تیم‌ملی در این یک‌سالی که فرصت داریم، آماده جام‌جهانی شود.

قطعا در روسیه می‌مانم

من تازه به فوتبال اروپا رفتم و هنوز باید پیشرفت کنم. با باشگاهم قرارداد دارم و قطعا یک‌سال دیگر آن‌جا می‌مانم. در ضمن‌ سال آینده جام‌جهانی در روسیه برگزار خواهد شد و توجه بیشتری به فوتبال این کشور می‌شود. مسئولان این باشگاه از من راضی هستند و من هم از شرایطم در ترک گروژنی رضایت دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج