adexo3
۵۴۹۶۸۲
۱۸ نظر
۵۰۰۱
۱۸ نظر
۵۰۰۱
پ

سروش رفیعی! نه او دنیایش خیلی کوچک است...

همیشه فکر می‌کردم در بین همه بچه‌‌های نسل جدید فوتبال ایران سروش رفیعی یک پدیده است. شاید بتواند بالاتر از یکی مثل مجید نامجو باشد و در این عصر خوب دیده شدن، زود نسوزد اما!

خبرآنلاین: دنیای سروش رفیعی خیلی کوچکتر از آنی بود که خیلی از ما فوتبال دوستان فکرش را می کردیم. شاید سختی سال هایی که از فوتبالش سوخت و دود شد باعث شده شانه زندگی اش را این قدر کوچک بگیرد. بیایید یکبار دیگر پیام خداحافظی اش را مرور کنیم. گفته می رود برای زندگی بهتر و در آوردن پول بیشتر. او چند سالش است؟ ۲۵ سال شاید . بیش از ۵ سال است که در جمع بهترین های فوتبال ایران بوده. دو سالی از زندگی اش را خدمت و ماجراهای کارت جعلی سوزاند.

بعد رفت تراکتور و آن همه دعوا. در تمام این مدت کارلوس کی روش و تیم ملی مامنش بود. بعد هم که با سلام و صلوات به پرسپولیس رسید و نیم فصلی را خوب بازی کرد و یک جام برد.

سروش در فوتبال ایران بیش از یک میلیارد برای هر سال می گیرد. بازی در قطر شاید دو برابر این پول را برایش داشته باشد اما بازی در تیم ۱۱ لیگ قطر چه افتخاری برایش دارد؟

از ابتدا می گفت مقصدش قرار است اروپا باشد و حالا رفته در تیمی درجه دو در فوتبال قطر. ادعا داشت می خواهد خارج از لیگ ایران باشد تا به چشم سرمربی بیاید اما کی روش بارها گفته:«خیلی از این بچه ها برای پیشرفت باید بروند به اروپا. باید قید پول را بزنند و به فکر بزرگ شدن فوتبال شان باشند. به اینکه پیشرفت کنند نه اینکه فقط بخواهند پول در بیاورند.»

آیا سروش با این منطق تیم آینده اش را انتخاب کرده؟ آیا او خیلی گام بزرگی در زندگی اش برداشته؟ به تصمیمش برای کسب درآمد باید احترام گذاشت اما حقیقت این است که اثبات کرد جنگجوی بزرگی نیست و دنیایش خیلی دنیای رویاداری نیست. تیمی را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ول می کند و نهایتا برای یک یا دو میلیارد پول بیشتر به تیمی می رود که هیچ وقت نمی تواند مدعی قهرمانی حتی در لیگ قطر باشد. این واقعیت تصمیمی است که سروش گرفته. حالا بگذریم از بی کفایتی مسئولان نقل و انتقالات پرسپولیس که بازیکنی را با آن همه دعوا برای ۴ ماه خریده بودند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره قبول دارم
      كلا بيشترشون چه استقلال چه پرسپوليس اول پول براشون مهم تره

    • سارا

      اره کار درست رو همین بچه میکنه
      رویاپردازی کار ما احمقای دهه شصتیه.

    • سحر

      به باشگاه چه کار داری دل بازیکن نباشه هزاری هم باشگاه بگه قبول نمیکنه

    • ebi

      آره چون لنگی نماند دنیایش کوچک است.

    • علی

      باز خبرآنلاین شروع کرد ...!!!!!!

    • بهزاد

      انهاکه ماندندبه عشق رفتن به اروپا ولی نتوانستندبه رویاهاشان برسندالان کجایند کی جویای احوالشان میشوداگه یه روزبفهمندفوت کرده چهارتاادم دورهم جمع میشوندوبه خاک می سپارنش وازفرداش همه فراموش میکنندپس بازیکن حق داره فکراینده اش باشه حتی اگه اون طرف اب صدمیلیون بیشتربهش بدهندهرچیزی یه دورانی داره وخوب بودن وقهرمان بودن هم میگذره ولی اینده وزندگی چیزی نیست که بشودنادیده گرفت یاازش بگذری الان فرهادمجیدی وعلی کریمی کجاینداکه یه سرمایه ای اندوخته نکرده بودندالان کی بدادشان میرسبد

    • محمد

      آخه خبر آنلاین بی عرضه به توچه؟ چرا شخصیت افراد رو تخریب میگنی؟

    • بیکران

      این بابا یه جوری میگه واسه دو میلیارد بیشتر انگار حرف یدونه پفکه!!!اینا دیگه کی ان.ولله زندگی رو اینا دارن.یک یا دو میلیارد فقط؟!

    • حسین

      این به نظر من درسته .چون کیروش زمانی که به ایران امد قبل از این با عربستان صحبتهایی شده بود که شاید دو یاسه برابر ایران برایش نقدینگی داشت .برای این ایران رو انتخاب کرد چون دنبال اول عــــزت وافتخار رو بالاتر از پول میدونست.

    • بدون نام

      پول بهتره. که چی بشه 2 سال با مبلغ پایین بره اروپا بعدش بازنشسته از فوتبال شه اونوقت میبینه تو زندگی هیچی نداره واسه خانوادش خرج کنه.
      آدم باید واقع بین باشه...

    • میلاد

      نویسنده کیسه کش ب تو چ ربطی داره ک حرف بیخود میزنی.سروش رفت خدا پشت پناهش ایشالله ک دوباره برمیگیرده

    • بدون نام

      منم بودم احتمالا همین تصمیمو میگرفتم. خوب پول میدن رفته دیگا. نوش جونش

    • بدون نام

      این طرز حرف زدن و قضاوت کردن اصلا درست نیست...هر آدمی حق داره واسه زندگیش تصمیم بگیره...

    • احسان

      سروش ازخیلی هاکه تونیمه های راه پرسپولیس رورهاکردندورفتن خیلی بهتره.پایان فصل شدوبازیکن حق داره بهترین تیم وبهترین تصمیم روبگیره برای آیندش.درسته کل تیمهای قطرنه هوادارشون اندازه پرسپولیسه ونه عظمتشون یک سوم پرسپولیس.اماسروش میدونه که اگه سالهابعدبخوات زتدگی راحتی داشته باشه وواسه مربیگری توتیم های دسته چندمی سروکله نشکونه بهتره الان بنیادمالیش روقوی کنه مث کریمی ومجیدی که دورازفوتبال هستن وزندگی راحتی دارن

    • بدون نام

      قضاوت در مورد زندگی مردم!!
      ما چی از زندگیش میدونم مگه

    • بدون نام

      تودنیایی که حرف اول وآخروپول میزنه خب چیکاربایدکرد؟؟؟؟

    • یاسین

      ماشاالله خبر آنلاین بالاخره یکی باید به این لنگ ها یه چیز بفهمونه

    • بدون نام

      سروش و عشقه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج