adexo3
۵۴۹۶۸۹
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

رفیعی نخواست رضاییان شود

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در حالی با هواداران این تیم خداحافظی کرد که انتشار متن خداحافظی‌اش فشارها را از روی او بر می دارد.

خبرگزاری مهر: باشگاه پرسپولیس در صدد تمدید قرارداد سروش رفیعی بود، تلاشی که یک روز بیشتر از زمان اعلام رسمی مسئولان این باشگاه طول نکشید چرا که پس از آن سروش رفیعی با انتشار مطلبی در صفحه شحصی خود خبر از خروج از این تیم داد و حتی صادقانه اعلام کرد به دنبال درآمد بیشتر است.

او در حالی چنین مطلبی را منتشر کرد که پرسپولیسی ها منتظر بودند تا رفیعی امروز به ایران بازگردد و مذاکرات جدی خود را آغاز کند.

رفیعی برای فرار از جوی مشابه به آنچه ابتدای فصل گذشته بر سر انتقال مهدی طارمی و رامین رضاییان به لیگ ترکیه رخ داد اقدام به انتشار چنین مطلبی کرد.

او برای آنکه هواداران را فریب ندهد و منتظر صحبت های مسئولان باشگاه پرسپولیس نماند، رفتنش را رسانه ای کرد. رفیعی خیلی خوب می دانست در غیر اینصورت متهم به بازی دادن پرسپولیسی ها می شود و با فشار هواداران این باشگاه مواجه خواهد شد.

بی خبری مسئولان پرسپولیس از عقد قرارداد رفیعی با الخور قطر صحت دارد. آنها اطلاعات غلطی از رقم قرارداد رفیعی داشتند و فکر می کردند او را با مبلغی معادل ۳۰۰ الی ۳۵۰هزار دلار می توانند سرخپوش نگه دارند.

این در حالی است که رقم قرارداد رفیعی با الخور قطر حدود ۶۰۰ هزار دلار خواهد بود که با آپشنهای قرارداد، بیشتر هم خواهد شد. از طرفی مدیران پرسپولیس تصور می کردند رفیعی به دلیل عدم توافق با قطری ها به ایران باز می گردد. شایعاتی که این بازیکن را دلخور و نگران کرد تا شخصا دست به شفاف سازی بزند تا درگیر حاشیه های ناخواسته نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      حیفه رفیعی فوتبالش تو قطر نابود میشه کاش به یونان یا هلند میرفت فکر می‌کنم میخواد لژیونر بشه شاید کی‌روش دعوتش کنه چون یکی از دلایلی که رفت پرسپولیس این بود که فکر میکرد مثل شش بازیکن دیگه پرسپولیس میره تیم ملی ولی انگار کی‌روش اعتقادی به پشت مهاجم بازیساز و تکنیکی و فانتزی نداره به هر حال امیدواریم موفق بشه و روزی لباس تیم ملی رو بپوشه البته کاشکی با یه تیم بهتر مثل لخویا و الریان یا السد قرارداد می‌بست نه الخور

    • بدون نام

      دمش گرم هرجا باشه موفق باشه.پرسپولیس بدون امثال سروش هم قهرمانه.فقط دمش گرم روراست گفت

    • بدون نام

      اینکه میگفت تا وقتی هواداران اجازه ندهند از پرسپولیس نمیروم!! الآن اجازه دادن؟!!
      یارو نیم فصل اومد پرسپولیس تو جامی که حق رامین بود شریک شد! بعد هم با اسم پرسپولیس با تیم عربی مذاکره کرد، چون همین پرسپولیس گنده قطری ها را له کرده بود.
      اتفاقاً رامین خیلی عزیزتر و مردتر از این

    • محسن

      به عنوان یه پرسپولیسی دیگه خالم از پروژه رضاییان به هم میخوره سال قبل طارمی گفت میرم ترکیه اما رضاییان گفت بابام مریضه خوب شد میام قرارداد می بندم. تهش هم رفت ترکیه الانم سروش مثل مرد گفت بخاطر درآمد بیشتر میرم وقتی قراره اونجا دوبرابر پرسپولیس بدون دغدغه پول بگیره چه کاره اینجا وایسه یه روز فحش بفهمه یه روز حلوا حلواش کنن آخر سر هم مجبور بشه شکایت کنه تا پولش گیرش بیاد. ضمنا اونهایی که میگن چرا رفته بخاطر هوادار نمیرفت باید متوجه بشن این روزا مردم بخاطر یک میلیون پول باباشون و خانوادشون رو زیر پا میذارن و هزار کلک میزنن اینکه حرف از دو سه میلیارده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج