۵۴۹۷۸۶
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

توصیه به منصوریان؛ رضاییان را بگیر

«به منصوریان گفتم به حرف کسی گوش نکن و اگر به او نیاز داری رضاییان را به استقلال بیاور.» این صحبتی است که از دهان مدیری بیرون می‌آید که خود جنجالی‌ترین انتقال بازیکن از پرسپولیس به استقلال را در کارنامه دارد.

آی اسپورت: «به منصوریان گفتم به حرف کسی گوش نکن و اگر به او نیاز داری رضاییان را به استقلال بیاور.» این صحبتی است که از دهان مدیری بیرون می‌آید که خود جنجالی‌ترین انتقال بازیکن از پرسپولیس به استقلال را در کارنامه دارد. علی فتح‌ا...زاده که با آوردن مهدی هاشمی نسب از پرسپولیس به استقلال، آن هم در روزهای اوج فوتبال این بازیکن، حسابی مورد توجه قرار گرفته بود، هنوز که هنوز است بابت انجام چنین انتقالی به خود می‌بالد. او موفق شد هاشمی نسب را در بهترین روزهای فوتبالی‌اش و تحت شدیدترین فشارهایی که از جانب هواداران پرسپولیس حس می‌شد، استقلالی کند.

درست است که شاید هاشمی نسب بعد از حضور در استقلال به هر دلیلی نتوانست بازی‌های فراموش نشدنی‌اش در پرسپولیس را تکرار کند اما او در نهایت بازیکن خوبی برای تیمش محسوب می‌شد. حالا فتح‌ا...زاده بعد از تجربه موفقی که در چنین انتقال‌های جنجالی داشته، توصیه قابل تأملی برای علیرضا منصوریان دارد. او به سرمربی استقلال توصیه می‌کند که به هیچ یک از حرف و حدیث‌هایی که انتقال رضاییان به استقلال را ناموفق پیش بینی می‌کنند توجهی نداشته باشد و اگر به او نیاز دارد، جذبش کند. نکته جالب اینکه در روزهای اخیر زمزمه‌های زیادی درباره رضاییان و انتقال احتمالی‌اش به استقلال مطرح شده است. تا آنجا که حتی باشگاه استقلال یکی از رسانه‌ها را متهم کرده بود که می‌خواهند با مطالب خود مانع از پیوستن رضاییان به استقلال شوند. این طور که به نظر می‌رسد توصیه فتح‌ا...زاده در چنین شرایطی از آن دسته نصیحت‌های پدرانه برای منصوریان بوده و حالا سرمربی استقلال باید با خود به این نتیجه برسد که در تفکرات فنی‌اش واقعاً به رضاییان نیاز دارد؟ که اگر چنین باشد سفت و محکم برای جذب او پا پیش بگذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      استقلال هیچ دربی رو با گل هاشمی نسب نبرده. چرا دروغ مینویسید. فتح اله زاده آدم پاکی نیست

    • تاجیم

      پاکی آدم ها رو خدا میدونه نه من و تو!!!!

    • بدون نام

      رضائیان بازیکن جنجال سازیه ، بیاد جو تیم رو بهم میریزه

    • بدون نام

      ادمی که در سن 60سالگی بخاطر سرگرمی و بازی رسانه ای دروغ بگه،بنظرتون ادم چجوری هست؟

    • ارسلان

      نویسنده متن به راحتی آب خوردن تاریخ رو تحریف میکنه اگه ایشون یه دربی آورد که با گل هاشمی نسب استقلال برده باشه هرچی خواست بگه وگرنه باید مطلب روتصحیح کنه عذرخواهی کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج