adexo3
۵۵۰۸۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیوس: باید به تصمیم رفیعی احترام گذاشت

فرشاد پیوس درخصوص جدایی سروش رفیعی و اینکه او اعلام کرده است به‌دلیل کسب تجربه و درآمد بیشتر پرسپولیس را ترک می‌کند، گفت: باید به رفیعی این حق را بدهیم که برای آینده‌اش تصمیم بگیرد.

ایران ورزشی: فرشاد پیوس درخصوص جدایی سروش رفیعی و اینکه او اعلام کرده است به‌دلیل کسب تجربه و درآمد بیشتر پرسپولیس را ترک می‌کند، گفت: «باید به رفیعی این حق را بدهیم که برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. این درست است که در گذشته برای بازیکنان رفاقت و تعصب مهم‌تر از مسائل مالی بود، ولی الان شرایط فرق کرده است. بازیکن باید به آینده‌اش فکر کند و من ایرادی به تصمیم رفیعی نمی‌گیرم.»
وی در پاسخ به اینکه آیا پرسپولیس بابت از دست دادن سروش ضربه نخواهد خورد گفت: «فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد و پرسپولیس بابت جدایی این بازیکن ضربه نمی‌خورد. پرسپولیس تیم بزرگی است که هیچ‌وقت متکی به بازیکن نیست، ضمن اینکه این تیم تا همین‌جا چند بازیکن خوب مثل منشا و نعمتی را به خدمت گرفته که آنها هم می‌توانند گره‌گشا باشند. این تصمیمی بوده که رفیعی گرفته و باید به آن احترام گذاشت.» پیوس همچنین درباره صعود تیم ملی ایران به جام‌جهانی گفت: «خوشحالم که با اقتدار و با بهترین شرایط ممکن به جام‌جهانی رفتیم و در این راه کی‌روش مهم‌ترین نقش را داشت. او به‌معنای واقعی یک تیم پرقدرت ساخت که همیشه در اوج قرار داشت و به هیچ عنوان نمی‌توان نقش کی‌روش را نادیده گرفت.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج