adexo3
۵۵۶۳۸۵
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال، اشتباه فصل گذشته را تکرار کرد؟

استقلال امسال هم مثل سال گذشته بسیاری از اولویت های سرمربی را جذب نکرد هر چند این تیم ظاهرا در نقل و انتقالات بد عمل نکرده است.

خبرگزاری مهر: استقلال امسال هم مثل سال گذشته بسیاری از اولویت های سرمربی را جذب نکرد هر چند این تیم ظاهرا در نقل و انتقالات بد عمل نکرده است.

در حالی که به نظر می رسد استقلال امسال خوب یارگیری کرده و هواداران این تیم هم مثل سال قبل راضی هستند و با جذب منتظری و سجاد شهباززاده و ... شرایط خوبی دارند نکته ای در میان قراردادها دیده می شود که سال گذشته هم وجود داشت.

در استقلال به اولویت های اول سرمربی چندان اهمیت داده نمی شود و بازیکنان جذب شده غالبا بازیکنانی هستند که اولویت منصوریان به شمار نمی روند و در لیست وی جزو اولویت های دوم هستند. سال گذشته سیدجلال حسینی مبدل شد به کنعانی زادگان، پادوانی در ابتدای فصل جذب نشد، امیری شد علی قربانی، حاج صفی شد زکی پور، حدادی فر شد فرشید باقری و...

امسال هم لیست اولیه منصوریان این لیست بود: گادوین منشا، ساسان انصاری، شیری، شایان مصلح، زهیوی، سیامک نعمتی، امید جهانبخش، دانیال ماهینی، مرتضی تبریزی و دانشگر که البته هیچکدام از آنها جذب نشدند و استقلال منهای منتظری در باقی موارد همه اولویت های دوم منصوریان را جذب کرد.

عادت به اولویت دوم در خریدها اتفاق خوبی نیست و شاید یکی از دلایل شکست سنگین در لیگ قهرمانان آسیا و البته عدم قهرمانی استقلال در لیگ برتر و جام حذفی بود. منصوریان البته در این رابطه حرفی نمی زند و برای این حرف نزدن دلایل خودش را دارد اما هر چه هست به هر حال استقلالی که در این نقل و انتقالات هم ملی پوش نخرید و اولویت ها را کمتر خرید شاید باید در این زمینه با یک کمیته فنی بهتر عمل کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پسر تاجی

      نویسنده لنگی برداشته تمام خریدای لنگو نوشته اولویت اول منصوریان تا سوزشش کم بشه

    • بدون نام

      چرا حرف مفت میزنی از لیست منصوریان فقط یه رامین رضاییان جذب نشد بقیرو همرو گرفتن...خجالت بکش عقده ای بازی تا چه حد که 4 تا بازیکن درپیتی که لنگ گرفترو بخوای بگی لیست اولیه استقلال بودن(تنها لنگی لیست همون رضاییان بود)

    • بدون نام

      خرید استقلال خوبه بابا حالا امسال میبینین . داش منصور هم مربی خوبیه

    • عبدالله سالارزهی

      باید یک مهاجم درجه یک خارجی جذب کنه

    • بدون نام

      تویی که میگی فقط رامین توی لیست جکوز بود مگر نه اینکه شایان مصلح تا بستن قرارداد هم پیش رفت باکیسه مگر رحیم زهیوی خودش اعلام نکرد که ازمنصوریان معذرت خواهی کردم که نتونستم برم کیسه تمام اسامی که ادمین نام برده توی. لیست شیشعلی بوده ولی این اسامی رفتن به تیمهایی که فوتبالشون نابود نشه همه این بازیکنان به بختیار رحمانی نگاه کردن که فصل قبل شیشعلی چطور نابودش کرد بازیکنی که قبل اینکه بره کیسه اگه فیکس ملی نبود ولی همیشه دعوت میشد یاکاوه رضایی فلکزده همینکه اومد کیسه دیگه رنگ تیم ملی رو ندید ومجبورشد بره؛ بااین تفاسیر بازیکنان تاپ ایران مگه دیوانه باشن که بیان واسه کیسه بازی کنن تیمی که قتلگاه بازیکنان بزرگ وملی پوشان هستش فعلا باهمین بازیکنان درپیت ودرجه چندم باید کنار بیایید کیسه کشا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج