۵۵۷۹۲۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

لطیفی: منصوریان ناچار است جام بگیرد

مهاجم پیشین استقلال گفت: امسال سالی است که نباید دست منصوریان با استقلال خالی از جام بماند. چون هواداران فقط جام می‌خواهند و به کمتر از آن رضایت نمی‌دهند.

خبرگزاری مهر: مهاجم پیشین استقلال گفت: امسال سالی است که نباید دست منصوریان با استقلال خالی از جام بماند. چون هواداران فقط جام می‌خواهند و به کمتر از آن رضایت نمی‌دهند.

علی لطیفی اظهار داشت: فصل گذشته و همین ایام را یادآوری می‌کنم. روزهایی که استقلال چپ و راست در نقل و انتقالات بمب می‌ترکاند و آسمان در این تیم حسابی آفتابی بود. اما خیلی از کارشناسان در ابتدای همان فصل هم به استقلال هشدار داند که فصل راحتی را در پیش ندارند. عین این اتفاق افتاد و دیده شد که در نیم فصل نخست شرایط آبی پوشان اصلا مناسب نبود. البته خدا را شکر که منصوریان سرانجام در نیم فصل دوم بر اوضاع مسلط شد و تیم را جمع و جور کرد. وضعیت نیم فصل دوم به طور کلی دگرگون شد. با توجه به شرایط نیم فصل دوم به اعتقاد من این تیم نیاز به دگرگونی اساسی ندارد و تنها می‌توانست با اضافه کردن چند بازیکن در نقاطی از زمین که به آنها نیاز داشت تیم خود را تکمیل نماید.

مهاجم پیشین آبی‌ها گفت: البته به نظر من منصوریان همین کار را هم کرد. یعنی یک یارگیری منطقی و از روی حساب نه از روی احساسات. درست برعکس فصل گذشته. سرمربی استقلال همین الان نشان داد از تجربیات نقل و انتقالات فصل گذشته استفاده کرد و بهتر یارگیری کرد. تیم هم نسبت به فصل قبل به مراتب بهتر شده و حالا این انتظار به جا از استقلال می‌رود که منصوریان در طول فصل هم از تجربیات فصل گذشته‌اش استفاده کند بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیرد. از آنجایی که این تیم فصل گذشته نایب قهرمان شد، بهتر نتیجه گرفتن در این فصل یعنی قهرمانی.

وی افزود: برانکو دقیقا در پرسپولیس همین کار را کرد. آنها دو فصل پیش تیم خوبی داشتند و برای فصل گذشته تنها نقاط ضعف خود را با جذب یک دروازه‌بان و یک مدافع میانی و یک پلیمیکر تیمی شد کمه مقتدرانه قهرمان شد. به نظر من استقلال هم می‌تواند از این عملکرد پرسپولیس الگوبرداری کرده و برای فصل بعد مدعی اصلی قهرمانی باشد.

پیشکسوت استقلال بیان داشت: البته منصوریان باید به هوش باشد که فصل پیش رو به مراتب از فصل گذشته سخت تر خواهد بود. چون بر تعداد مدعیان جدی قهرمانی اضافه می‌شود. سپاهان کاملا برای قهرمانی تجهیز شده و یک مدعی بزرگ برای قهرمانی است. این تیم شخصیت قهرمانی هم دارد و نباید از آن غافل شد. پرسپولیس هم یک مدعی بزرگ برای قهرمانی است و حتی از تیم هایی مثل ذوب آهن و سایپا و پیکان هم به راحتی نمی شود گذشت. حتی تراکتور را هم نمی‌توان نادیده گرفت. این تیم گرچه از نقل و انتقالات محروم بود، اما تراکتور همیشه تراکتور است و چهره یک مدعی را دارد.

لطیفی گفت: در فصل گذشته منصوریان به جز مستطیل سبز، خارج از چمن و زمین مسابقه را هم به خوبی مدیریت کرد و برای همین بود که توانست بعد از نتایج ضعیف هفته های نخست، تیم را به شرایط خوب بازگرداند.

وی بیان داشت: هواداران استقلال وقتی دست مظلومی از جام کوتاه ماند با وجود این که یک سال دیگر قرارداد داشت، به او فرصت ندادند. ولی این فرصت را هواداران استقلال به منصوریان دادند. شاید به این دلیل که او سال اول مربیگری‌اش در این تیم بود. به همین دلیل است که می‌گویم شاید هواداران استقلال در صورت تکرار ناکامی در کسب جام، برای بار دوم این فرصت را به منصوریان ندهند.

مهاجم دهه هفتاد آبی پوشان در ادامه افزود: البته شواهد نشان می دهد که منصوریان با هوش تر از آن است که امسال دستش خالی از جام بماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آرزوبرجوانان عیب نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج