اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۵۹۵۶۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

شیرزادی: امیدوارم به تیم ملی برسم

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: سال قبل تلاش زیادی کردم و در فصل پیش رو هم تمام تلاشم را می‌کنم تا با ارائه یک عملکرد خوب نظر کارلوس کی‌روش را جلب کنم.

خبرگزاری فارس: پیمان شیرزادی یکی از موثرترین بازیکنان استقلال خوزستان در فصل قبل چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا بود.

این مدافع چپ پا با ۶ پاس گل و یک گل زده جزو یکی از موثر ترین بازیکنان تیم محسوب می‌شد. شیرزادی در آسیا هم درخشش خوبی داشت و توانست ۳ پاس گل دهد تا یکی از ارکان‌های تیم در راستای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی باشد.

شیرزادی که قراردادش با استقلال خوزستان به اتمام رسیده بود امسال به فولاد خوزستان پیوست تا کار خود را در این باشگاه دنبال کند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت فولاد خوزستان، گفت: شرایط خوب است. اردوی خوبی در زنجان داشتیم و با انجام روزی ۳ جلسه تمرین در روز توانستیم به آمادگی برسیم. از این پس در اهواز تمرین می‌کنیم و خودمان را آماده حضور در دور جدید لیگ برتر می‌کنیم.

مدافع فولاد خوزستان در مورد اینکه چه شد فولاد خوزستان را انتخاب کرد، اظهار داشت: به خاطر مردم خوزستان و سیروس پورموسوی این باشگاه را انتخاب کردم. امیدوارم بتوانم در فولاد هم موفق باشم.

شیرزادی در مورد اینکه خیلی از بازیکنان سال قبل استقلال خوزستان مایل به ادامه همکاری با پورموسوی هستند و همراه او به فولاد آمدند، گفت: این به خاطر اخلاق خوب پورموسوی است. او فردی صادق است که همواره از بازیکنان خود حماتی می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فولاد بازیکنان خوبی جذب کرده است، اظهار داشت: خدا را شکر تیم خوبی داریم و مهره‌های خوبی جذب شدند. بازیکنانی مثل رحیم زهیوی، ایمان مبعلی و ... جذب شدند و نفرات خوبی هم از فصل قبل باقی ماندند که در این شرایط می توانیم تیم خوبی بسازیم. فولاد با تیم خوبی که بسته می‌تواند عملکرد خوبی در مسابقات پیش رو داشته باشد.

مدافع فولاد خوزستان در ادامه در مورد اینکه سال قبل یکی از نفرات موثر استقلال خوزستان بود و حدود ۹ پاس گل داد و یک گل به ثمر رساند، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم. از اینکه یکی از موثرترین بازیکنان تیمم بودم خوشحالم و امیدوارم این عملکرد را در فولاد هم داشته باشم و بتوانم با تلاشی که می‌کنم هوادارن پر شمار فولاد را خوشحال کنم.

وی در مورد اینکه آیا به تیم ملی فکر می‌کند، خاطرنشان کرد: خیلی دوست دارم به تیم ملی برسم. امیدوارم با ادامه این روند و تلاش بیشتر بتوانم نظر کارلوس کی‌روش را جلب کنم و جزو یکی از نفرات دعوت شده به تیم ملی باشم.

شیرزادی در مورد طلبش از استقلال خوزستان، گفت: یک چک که برای تاریخ ۳۰ تیر است در اختیار یکی از بازیکنان قرار دارد که امیدواریم این چک وصول شود و بخشی از پولمان را بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از بهترین های ایران هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج