اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۵۹۷۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هافبک سایپا، نارنجی پوش باقی ماند

هافبک تیم‌ملی امید و سایپا که به درخواست مسئولین و کادرفنی نارنجی‌پوشان از اردوی تیم امید جدا شد می‌گوید علی دایی از او خواسته در این تیم بماند و جدایی‌اش را به زمان دیگری موکول کند.

ورزش سه: مدافع - هافبک تیم‌ملی امید و سایپا که به درخواست مسئولین و کادرفنی نارنجی‌پوشان از اردوی تیم امید جدا شد می‌گوید علی دایی از او خواسته در این تیم بماند و جدایی‌اش را به زمان دیگری موکول کند.

علی شجاعی در خصوص علت جدایی‌اش از اردوی تیم‌ملی امید می‌گوید: علتش را پیش از این بازگو کرده‌ام فقط یک سوءتفاهمی بود که بعد از بررسی آن توسط مسئولین باشگاه و آقای دایی تعیین وضعیتم مشخص و بنا شد که یک فصل دیگر در این تیم بمانم.

وی در ادامه افزود: باید یک تشکر ویژه از آقای دایی کنم چون به من خیلی دلگرمی دادند. ایشان از من خواستند تصمیمات و پیشنهاداتم را به زمان دیگری موکول کنم. من هم با احترام به ایشان در سایپا خواهم ماند و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم خواهم کرد.

او در پایان در رابطه با دعوت مجددش به اردوی تیم‌ملی امید هم خاطرنشان کرد: آقای پیروانی از زمان حضورم در تیم‌ملی جوانان شناخت خوبی از من دارند و می‌دانند که بازیکن بی‌نظمی نیستم ولی مطمئنا مشخص شدن وضعیت حضورم در سایپا هم روی انتخاب مجدد کادرفنی تیم امید تاثیرگذار بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج