adexo3
۵۶۱۵۱۶
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

درهای بسته و بازگشت دوباره طارمی به پرسپولیس

حالا دیگر خیلی ها می دانند که قرار است طارمی هر چه سریع تر راهی اوکراین شده و به اردوی پرسپولیس ملحق شود.

هوادار: حالا دیگر خیلی ها می دانند که قرار است طارمی هر چه سریع تر راهی اوکراین شده و به اردوی پرسپولیس ملحق شود.

یک اتفاق هماهنگ باعث شده تا خواست مهدی طارمی برای بازگشت به تمرینات و اردوی پرسپولیس کاملا علنی شود.مهاجمی که همین دیروز در مصاحبه ای اعلام کرد که پرسپولیس قهرمان شده و نیت او جدایی از این تیم است،حال طبق اخبار دریافتی قرار است فردا از طریق دوبی راهی "کیف" شده و به جمع هم تیمی هایش ملحق شود.

شاید کمتر کسی پیگیر وضعیت طارمی بود اما هنگامی که اکثر بازیکنان پرسپولیس در پست هایی اینستاگرامی،خواهان حضور و بازگشت او به پرسپولیس شدند،قضیه کمی سوال برانگیز شد.

در این میان شایعات زیادی نیز در فضای مجازی و گروهها و کانالهای تلگرامی و حتی برخی رسانه های شناخته شده منتشر شد مبنی براین که طارمی از هم تیمی هایش خواسته تا پست هایی را برای حمایت و بازگشت او منتشر کنند.پست هایی که یکی بعد از دیگری منتشر شد و بسیار بعید به نظر می رسید که به صورت خودجوش در فضای اینستاگرامی بازیکنان سرخ انتشار پیدا کند.

حرف و حدیث ها چنین حکایت می کنند که طارمی با این درخواست سعی دارد بهانه هایی برای بازگشت ارائه دهد.بهانه هایی همچون "درخواست هم تیمی هایم" ، "همراهی پرسپولیس در حساس ترین فصل های فوتبالی اش" و البته "فشار و درخواست هواداران" !

آن هم در شرایطی که او در هفته های اخیر، درخواست برانکو ،سران باشگاه و به ویژه هواداران میلیونی پرسپولیس در سرتاسر جهان را برای شرکت در تمرینات نپذیرفت،نکته زمانی جالب می شود که برخی بازیکنان این قضیه را علنی تر کردند.برای مثال بیرانوند در پست تازه اش علنا اعلام کرده"مهدی جان فردا اومدی دستکش من رو هم بیار".

پستی که نه تنها گمانه زنی ها مبنی بر این که طارمی به هم تیمی هایش بازگشت خود را اعلام کرده تایید می کند، بلکه نشان می دهد که او به آنها زمان حضورش در اوکراین را نیز گوشزد کرده است.

کاملا مشخص است که آقای گل فوتبال ایران تمامی راه ها را برای رفتن به اروپا امتحان کرد، اما در نهایت به در بسته خورده و حالا که هواداران تیمش را در اوج ناراحتی و خشم می بیند ، به دنبال راهی برای بازگشت به ترکیب است.آن هم در حالی که طبق اعلام کادر فنی پرسپولیس منشا در تمرینات بسیار راضی کننده ظاهر شده و حتی برانکو طی مصاحبه ای به صراحت اعلام کرد که با وجود این بازیکن ،چندان نگران غیبت طارمی نیست.

به هر روی آخرین خبرهای ما حاکی از آن است با توجه به این که فردا صبح پرواز مستقیمی به اوکراین وجود ندارد ، طارمی از طریق دوبی به این کشور خواهد رفت تا به اردوی سرخ ها ملحق شود.

البته اگر اتفاق خاصی رخ ندهد.چرا که طارمی نشان داده که به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست.

مرور وضعیت او طی ۲ فصل اخیر بیانگیر خیلی از حقایق است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • amir

      کار هر سالشه خونمنو میکنه تو شیشه بعد بر میگرده خوب مثل ادم وایستا کارتو بکن

    • بدون نام

      عمووووووو حالا که برگشته تو سنگ اندازی نکن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      مهدی طارمی چه بمووووووووونه چه بره همییییییشه عزیزززززززه واسه پرسپولیسیا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! پیشرفت کردن و بازی تو اروپا کجاش غیرمنطقیه عمو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!عرفه پیشرفت کردن یک بازیکن . تا الان به همه ایده الاش رسیده .
      دمش گرم که امسال هم میمووووووووونه و تنها نمیزاره پرسپولیس رو --- درضمن اقای ، منشا اولین فصلشه مهدی طارمی 5 امین فصلش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تو طارمی فیکس و آقای گل 2 فصل رو با منشا قیاس میکنی !!!!!!!!!!!!!! قیاس نکن.
      مهدی طارمی به خونه ات خوش امدی انشالا بعد جام جهانی به یه تیییییییییییییییییییم درجه یک اروپایی عاااااااااااالی بری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      بهترین راه بلاییست که برانکو سر اون بچه سوسول دیگه آورد سر این یکی هم بیاره تا بهمه که حالا حالاها مونده بزرگ بشه

    • ستایش

      خوب نیست ادم انقدر مودی باشه ....
      یکم ساختارشکنی هم بد نی داداش...

    • امین

      این حرکت بازیکنای پرسپولیس اتحاد اونارو نشون میده.
      حرف بیرانوند هم مثل حرف احمدزاده شوخیه.
      تو تمرین دیروز همه بازیکنا با هم هماهنگ کردن که این کارو انجام بدن که طارمی بمونه.
      وکاملا مشخصه که شما دنبال حاشیه درست کردن برای پرسپولیس و طارمی هستید.

    • جواب برترینها

      اول یه سؤال؛ آیاشما ناراحتی طارمی از پرسپولیس جدا نشده؟ نوشته تون این معنی رو میده،دوما قرار مخفیانه ای نیست یادتون نره طارمی با پرسپولیس قرارداد داره واینکه برای رفتنش باید رضایت نامه رو میخرید هم چیزی بی ربط یا عجیبی نیست ویا اینکه درصورت عدم توافق طارمی به تیم ملحق بشه هم چیز عجیبی نیست کما اینکه با تأخیر همراه شد ،سوما؛ نکنه شما انتظار داشتید طارمی درصورت پیدا نکردن تیم توی خونه بشینه ولی نره پرسپولیس؟؟

    • سید علی صفوی

      دیدی بچه هیچ جا مثل ایران نیست ، با این کارها فقط ارزش خودتو میاری پائین و ضایع میشی ، برای ما طرفدارها دیگه اون مهدی آقای گل نیستی .

    • بدون نام

      طالرمی جان بعدباشگاههای اروپابروتیم قوی ترحقت دل ملیونها ایرانی هم وطن نشکون بلکه شادکن خداهم کمکت میکنه غیرت ایرانی داری پس بمون قهرمانی باشگاههای اسیا بعدمیری مسابقات باشگاههای جهان روهواورت میدارن لیگخای درجه ۱ارگپا

    • amir

      حالم به هم میخوره از این دایه های مهربون تر از مادر،حالم به هم میخوره از کیسه کشایی که خودشون رو پرسپولیسی جا میزنن تا برای پرسپولیس حاشیه درست کنند !! شیشتایی نبینم اینجا راجع به آقای گل چیزی بگه،بزن به چاک برو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج