۵۶۳۲۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

همکاری نوری با ایرانی‌ها منتفی شد

الکساندر نوری بعد از فصلی درخشان در بوندس لیگا در تعطیلات تابستانی و در حین بازی‌های ملی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ بعد از نزدیک به ۱۲ سال راهی سرزمین پدری شد تا علاوه بر دیدار با بستگان با حضور در ورزشگاه آزادی در جشن صعود ایران به روسیه نیز شرکت کند.

ایران ورزشی: الکساندر نوری بعد از فصلی درخشان در بوندس لیگا در تعطیلات تابستانی و در حین بازی‌های ملی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ بعد از نزدیک به ۱۲ سال راهی سرزمین پدری شد تا علاوه بر دیدار با بستگان با حضور در ورزشگاه آزادی در جشن صعود ایران به روسیه نیز شرکت کند.

حضور تعدادی از مدیران وردربرمن در این سفر شائبه‌هایی رقم زد مبنی بر اینکه ممکن است زمینه خرید یکی دو ستاره جوان ایرانی توسط باشگاه آلمانی فراهم شود. سوژه‌ای که الکساندر نوری را وادار به واکنش کرد و این مربی ایرانی الاصل مدعی شد باید همسو با سیاست‌های باشگاه پیش رفت و قطعا اگر فضا مهیا باشد این اتفاق را رقم خواهد زد تا از ستاره‌های مستعد ایرانی در تیم خود بهره ببرد.

در شرایطی که صحبت‌های الکساندر نوری امیدها برای داشتن لژیونر در سطح اول فوتبال آلمان آن هم بعد از سال‌ها غیبت ستاره‌های ایرانی در بوندس لیگا را افزایش داد اما به یکباره خبر رسید باشگاه وردربرمن با یک بازیکن چینی برای همکاری قرارداد امضا کرده تا به این ترتیب به گشت و گذار خود در بازار آسیایی پایان بدهد.

خرید ژانگ چینی در حالی انجام شد که الکساندر نوری و فرانک بائومن مدیر باشگاه مدعی شده بودند برنامه‌ای در بازار نقل و انتقالات آسیا ندارند. سایت فوسبال آلمان مدعی شد خرید این بازیکن چینی از وست برومویچ آلبیون تنها در راستای انعقاد قراردادی جدید با حامی مالی چینی برای درآمدزایی بیشتر صورت گرفته است و از نظر فنی چندان مد نظر مربی ایرانی الاصل و مدیران باشگاه نیست.

ژانگ بعد از دو فصل حضور در هلند برحسب قراردادی که چینی‌ها با باشگاه وست برومویچ آلبیون داشتند راه جزیره را پیش گرفت و به این باشگاه انگلیسی پیوست اما در کمتر از یک ماه مسیر ژانگ به سمت آلمان عوض شد چون شرکت چینی Heji۱۸ با برمن‌ها قرارداد مالی سنگینی بست و زمینه را برای ورود این مهاجم ۲۰ ساله به آلمان هموار کرد.

ژانگ یونینگ مهاجم شماره 9 تیم ملی چین در آخرین مصاف این تیم با ایران در ترکیب اصلی به میدان رفت اما نتوانست از سد دفاع بتنی تیم ملی بگذرد و مثل هم تیمی‌های خود ناکام زمین را ترک کرد. جدال ژانگ با رامین رضاییان و سایر مدافعان ایران صحنه‌های جالبی را در ورزشگاه آزادی رقم زد، جایی که مهاجم چینی‌ها همواره شکست خورده صحنه‌ها را ترک کرد و نشان داد که یک سرو گردن از تمام استعدادهای ناب فوتبال ایران پایین‌تر است و تنها با حمایت حامیان مالی سر از باشگاه‌های بزرگ در آورده است.

به این ترتیب امیدواری‌ها برای پیوستن ستاره‌های ایران به بوندس لیگا و باشگاه وردربرمن با حضور ژانگ چینی در جمع شاگردان آلکساندر نوری کمرنگ شد، چون بعید است این مربی و مدیران باشگاه برمن دیگر حاضر به سرمایه گذاری روی بازیکن آسیایی باشند. اتفاقی که نشان می‌دهد این مربی ایرانی الاصل هم از ابتدا برنامه‌ای برای جذب بازیکن ایرانی نداشت و در سفر اخیر خود به تهران تنها برای دلخوشی و بالا بردن انگیزه‌ها مدام از بازیکنان تیم ملی تعریف و تمجید کرده بود!

شرکت چینی Heji18 با انعقاد قراردادی سه ساله با باشگاه با این پیش شرط که فضا برای ورود بازیکنان چینی به ترکیب اصلی باز شود قراردادی سنگین از نظر مالی با باشگاه آلمانی منعقد کرد که سالانه بین 10 تا 15 میلیون یورو می‌توانست از نظر مالی برای آنها سوددهی داشته باشد. از همین رو زمینه برای ورود بازیکنی به نام ژانگ در جمع شاگردان نوری باز شد.

ژانگ یونینگ مهاجم ۲۰ ساله چینی‌ها به‌عنوان استعداد جدید فوتبال این کشور از جمله امیدهای اصلی برای موفقیت فوتبال ملی پرجمعیت‌ترین کشور دنیا محسوب می‌شود که بیشتر سرمایه داران چینی در حال سرمایه گذاری روی این بازیکن هستند. بازیکنی که از سال ۲۰۱۵ و در سن ۱۸ سالگی راهی فوتبال اروپا و هلند شد تا با پوشیدن پیراهن ویتسه آرنهایم که تحت حمایت مالی شرکتی چینی قرار داشت مراحل پیشرفت را بگذراند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج