اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۶۴۹۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دوناروما: از هواداران میلان عذر می‌‌خواهم

سنگربان جوان روسونری که به تازگی قراردادش را با این تیم تمدید کرده از هواداران میلان به خاطر جنجال‌هایی که درباره ماندن یا نماندن وی در سن‌سیرو شکل گرفته بود عذرخواهی کرد.

خبرگزاری تسنیم: جان لوئیجی دوناروما با تمدید قراردادش با میلان تا سال ۲۰۲۱ به جنجال رسانه‌ای که درباره آینده‌اش به وجود آمده بود پایان دهد.

تعلل دوناروما برای تمدید قراردادی که سال آینده به پایان می‌رسید، سبب انتشار شایعات ضد و نقیضی درباره آینده او شد از جمله اینکه او به یوونتوس یا رئال مادرید ملحق می‌شود. او در تمام این مدت سکوت کرد که همین موضوع بر شایعات دامن می‌زد و خشم هواداران روسونری را در پی داشت.

دوناروما امروز (چهارشنبه) در یک کنفرانس خبری در کنار مارکو فاسونه، مدیر ورزشی جدید باشگاه میلان گفت: من خوشحالم و مایه افتخارم است که عضوی از باشگاه میلان هستم. من در میلان زاده و در این باشگاه بزرگ شده‌ام و هرگز در مورد اینکه می‌خواهم بمانم، ذره‌ای تردید نداشتم.

سنگربان ۱۸ ساله روسونری ادامه داد: از هواداران عذر می‌خواهم اما تکرار می‌کنم که من هرگز قصد خیانت کردن به آنها را نداشتم. من باید از آنها برای تمام حمایتی که در این ۲ سال از من نشان دادند تشکر کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج