adexo3
۵۶۵۰۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

در استقلال همه انتظار فيكس بازی كردن دارند

مجيد نامجومطلق مربي و بازيكن اسبق استقلال معتقد است ليگ فصل آينده فرسايشي خواهد بود و در اين ميان پرمهره بودن استقلال مي‌تواند به اين تيم كمك كند.

خبرورزشی: مجيد نامجومطلق مربي و بازيكن اسبق استقلال معتقد است ليگ فصل آينده فرسايشي خواهد بود و در اين ميان پرمهره بودن استقلال مي‌تواند به اين تيم كمك كند. نامجومطلق در مورد اینكه خیلی‌ها معتقدند ترافیك در خط هافبك استقلال می‌تواند برای این تیم دردسرساز باشد، می‌گوید:‌ من معتقدم زیاد بودن بازیكنان در برخی از پست‌ها به سود استقلال است. به هر حال امسال لیگ ایران فرسایشی خواهد بود و به دلیل اردوهای تیم ملی مسابقات لیگ برتر بارها تعطیل خواهد شد. از طرفی كی‌روش هم آن‌قدر قدرت دارد كه دبیر فدراسیون را عوض می‌كند و باید برنامه‌های او اجرا شود. در این لیگ فرسایشی، پرمهره بودن استقلال می‌تواند به این تیم كمك كند و مطمئناً نیمكت این تیم هم قوی‌تر خواهد شد.

نامجومطلق ادامه می‌دهد: ‌این درست است كه استقلال در اكثر پست‌ها بازیكنان خوبی دارد ولی به نظر من این تیم باید در دفاع چپ و راست بازیكنان باكیفیت می‌گرفت. با این حال دست مربی در بعضی از پست‌ها باز است ولی مهم این است كه بازی كردن بازیكنان چگونه مدیریت شود. الان همه در استقلال انتظار فیكس بازی كردن دارند و این می‌تواند اتفاقاتی را به وجود بیاورد كه آرامش تیم را به هم بزند. ما هنوز از یاد نبرده‌ایم كه بین جباری و جاسم كرار در چند سال گذشته چه اتفاقاتی رخ داد. به هر حال مدیریت كردن تیم به هنر سرمربی مربوط می‌شود.

نامجومطلق در قسمت دیگری از حرف‌هایش در مورد شانس قهرمانی استقلال می‌گوید: ‌استقلال با این نفراتی كه جذب كرده است، باید قهرمان شود و هواداران هم به چیزی جز قهرمانی راضی نیستند. من فقط امیدوارم این ستاره‌ها بر اساس نیاز جذب شده باشند نه بر اساس رقابت با پرسپولیس.

نامجومطلق در مورد اتفاقات چند روز اخیر میان كی‌روش و فدراسیون فوتبال گفت: در توانایی‌های فنی كی‌روش هیچ شكی نیست ولی متأسفانه تمام اختیارات فوتبال ما به ایشان داده شده و كی‌روش به خودش اجازه می‌دهد كه به هر فردی توهین كند. من برای فدراسیون فوتبال متأسفم كه روی بسیاری از مسائل سرپوش می‌گذارد. كی‌روش خیلی راحت حریم‌ها را می‌شكند و فدراسیون هم هیچ واكنشی نشان نمی‌دهد كه این موضوع از همه چیز بدتر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج