۵۶۸۵۸۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

به بهانه جدایی موراتا؛

همه شماره ۹ های ناکام رئال مادرید

با انتقال موراتا به چلسی یک بار دیگر ثابت شد بازیکنان رشد یافته در آکادمی در پست شماره ۹ (مهاجم نوک)، توفیق چندانی در ترکیب کهکشانی ها حاصل نخواهند کرد.

ورزش سه: با انتقال موراتا به چلسی یک بار دیگر ثابت شد بازیکنان رشد یافته در آکادمی در پست شماره ۹ (مهاجم نوک)، توفیق چندانی در ترکیب کهکشانی ها حاصل نخواهند کرد.
یک سال قبل در چنین روزهایی آلوارو موراتا دوباره از یوونتوس راهی مادرید شد تا با وعده های زیدان فصل جدیدی از درخشش خود در برنابئو را آغاز کند.

همه شماره 9 های ناکام رئال مادرید

اما شرایط برای این مهاجم گلزن این بار هم تفاوتی با سکانس اول نداشت تا موراتا نیز مانند دیگر ستارگان رشد کرده در آکادمی رئال مادرید، برای جستجوی آرزوهای خود انتخابی به جز مهاجرت نداشته باشد.
ساموئل اتوئو؛

رئال مادرید این مهاجم کامرونی را در سال ۱۹۹۶ به خدمت گرفت و بعد از چند ماه حضور در لگانس، اتوئو راهی برنابئو شد. در سال ۹۸ گلزن کامرونی راهی اسپانیول شد اما تعداد دقایق کم بازی کردن باعث پیوستن قرضی او به مابورکا شد.
همه شماره 9 های ناکام رئال مادرید

در سال ۲۰۰۰، مایورکا با خرید ۵۰ درصد از حق مالکیت این بازیکن، اتوئو را به خدمت گرفت اما کهکشانی ها نیز تلاشی برای خرید او نکردند تا در نهایت اتوئو در بارسا به یکی از بهترین بازیکنان آن سالها تبدیل شود.

روبرتو سولدادو

ستاره اهل والنسیا در بین سالهای ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ در تیم دوم رئال مادرید، کاستیا عضویت داشت و قبل از حضور در رئال مادرید در سال ۲۰۰۷، راهی اوساسونا نیز شده بود.
همه شماره 9 های ناکام رئال مادرید

اما در دوران حضور شوستر روی نیمکت رئال، سولدادو به آن شکل فرصت بازی کردن پیدا نکرد تا در نهایت راهی ختافه شده و بعدها روند درخشش خود را آغاز کند.

آلفونسو پرز

این بازیکن در سال ۱۹۹۰ کار خود را در رئال مادرید آغاز کرد اما مصدومیت ها باعث توقف روند پیشرفت بازیکنی شد که قرار بود جانشین امیل بوتراگوئنو باشد.
همه شماره 9 های ناکام رئال مادرید

در نهایت درخشش رائول گونزالس جوان در آن سالها باعث شد در سال ۱۹۹۵، رئال بتیس گزینه خرید وی را فعال کرده تا این بازیکن جوان نیز آینده ای در برنابئو نداشته باشد.

خوان ادواردو اسنایدر

در سال ۱۹۹۱ و هنگامیکه اسنایدر ۱۸ سال داشت به عضویت رئال مادریدB درآمد اما وی هر گز فرصت درخشش نیافت و به همین دلیل بعد از مدتی راهی رئال ساراگوسا شد.
همه شماره 9 های ناکام رئال مادرید

عملکرد موفقیت آمیز او در ساراگوسا باعث شد تا در فصل ۹۵، والدانو دوباره وی را به تیم اصلی دعوت کند اما عملکرد اسنایدر ناامید کننده بود؛ ۲۶ بازی و تنها یک گل

دنی گارسیا لارا

بعد از پیوستن به تیم دوم رئال در سال ۱۹۹۲ و حضور در تیم اصلی در فصل ۱۹۹۴، لارا برنابئو را به مقصد ساراگوسا ترک کرد تا زوج فرناندو مورینتس در این تیم باشد.
همه شماره 9 های ناکام رئال مادرید

در سال ۱۹۹۷، لارا دوباره به جمع کهکشانی ها بازگشت اما با حضور ستارگانی چون میاتوویچ، سوکر، مورینتس و البته کاپیتان رائول، دیگر فرصتی برای درخشیدن گارسیا لارا نبود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج