اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۶۹۰۵۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خداحافظی احساسی موراتا با رئال مادرید

آلوارو موراتا بعد از اینکه رئال مادرید را با مبلغ ۷۰ میلیون پوند به مقصد چلسی ترک کرد، احساس می کند که خانه اش را ترک کرده است.

وبسایت نود: آلوارو موراتا بعد از اینکه رئال مادرید را با مبلغ ۷۰ میلیون پوند به مقصد چلسی ترک کرد، احساس می کند که خانه اش را ترک کرده است.

موراتا فصل گذشته ۱۵ گل در رقابت های لالیگا به ثمر رساند و به قهرمانی تیمش کمک کرد، اما در رقابت های لالیگا تنها ۱۴ بار از ابتدا در ترکیب تیم قرار گرفت و در فینال لیگ قهرمانان نیز تا دقایق پایانی نیمکت نشین بود.

موراتا بعد از انتقال رسمی به چلسی، در توییتر خود نوشت:

امروز روز خاص و متفاوتی است... چیز های زیادی هست که می خواهم حالا بگویم، احساسات زیاد، خاطرات زیادی که حالا در ذهنم جمع شده اند. امروز دومین دوره حضورم در رئال مادرید تمام شد، و امروز مرحله جدیدی در کارنامه ام شروع شد. مطمئنم که برخی تصمیمم را درک نخواهند کرد، برخی هم قطعاً حمایتم نخواهند کرد... اما در پایان همین است که هست، و تصمیمم را گرفته ام. تصمیمی که به خوبی به آن فکر کرده و در نظر گرفته ام.

من خانه ام را ترک می کنم، چون در رئال مادرید چنین حسی داشتم. من کسی بودم که در هر جلسه تمرینی تمام توانِ خود را به کار می گرفت و با وجدانی راحت می روم، در هر دقیقه ای که خوش شانس بودم تا پیراهن سفید را به تن کنم، و از اینکه در سالی شگفت انگیز که با فتح ۴ عنوان قهرمانی همراه شد، نقش مهمی در تیم داشتم، احساس آرامش می کنم، سالی که مطمئنم نه شما و نه من فراموش نخواهیم کرد...

تنها می توانم از رئال مادرید تشکر کنم. امروز بازیکنی که هستم را مدیون این باشگاه ام. می خواهم بیشترین استفاده را از این خطوط خداحافظی داشته باشم، که به هیچ نحو دیگری نمی توانست باشد، تا از شما تشکر کنم: از رئیس باشگاه به خاطر درک دیدگاهم تشکر می کنم، به خاطر اینکه تصمیمم را درک کرد و به آن احترام گذاشت.

از کادر فنی هم به خاطر تمام چیز هایی که به من آموخت و حمایتم کرد، تشکر می کنم، نسبت به سال گذشته بازیکن بهتری هستم و این به لطف آنهاست. از هم تیمی هایم نیز تشکر می کنم، که با آنها فصل شگفت انگیزی را سهیم بودم. از تک تک شما و تمام کارمندان باشگاه ممنونم که هر روز سخت تلاش می کنید تا زندگی را برای بازیکنان راحت تر کنید.

و البته، ممنون از شما هواداران، چون از روزی که برگشتم حس دوست داشته شدن و ارزشمندی را منتقل کردید، چون همیشه آنجا بودید، از روز معارفه تا آخرین شب در میدان سیبلس... در آخر، و مهم تر از همه، از همسرم، خانواده ام، مدیر برنامه و دوستانم، تشکر می کنم که همیشه کنارم بودند و ناامیدم نکردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج