adexo3
۵۶۹۴۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

میلیتو: به خاطر مورینیو حاضرم خودم را به آتش بیندازم

مهاجم آرژانتینی سابق اینتر درباره موضوعات مختلفی به صحبت پرداخته است.

ایسنا: به نقل از گاتزتادلواسپورت، دیگو میلیتو مهاجم سابق اینتر در زمانی که ژوزه مورینیو هدایت آن را بر عهده داشت، عملکرد خوبی از خود نشان داد و توانست قهرمانی در لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. او عضوی از تیم اینتر بود که در سال ۲۰۱۲ توانست سه‌گانه را کسب کند.

دیگو میلیتو درباره کسب سه‌گانه با اینتر در سال ۲۰۱۲ گفت: واقعا فوق العاده بود. کاری عالی انجام دادیم. وقتی به تیم اینتر آمدم فهمیدم که تیم به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان است و خیلی از این جاه‌طلبی به خاطر حضور مورینیو بود. او تاثیر زیادی در موفقیت ما داشت و مانند یک رهبر واقعی ما را هدایت کرد. من رابطه خیلی خوبی با مورینیو داشتم. او به خوبی خواسته‌ها و نیازها را به شما می‌گوید. من به خاطر او حتی حاضرم خودم را به آتش بیندازم. هنوز آن شب فوق العاده در مادرید را به خاطر می‌آورم. اگر بخواهم چشمانم را ببندم تمام جزئیات را به خاطر می‌آورم. آن یک افتخار بزرگ و شبی باورنکردنی برای ما بود.

او ادامه داد: اشتباه کردم که بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان گفتم به زمان نیاز دارم تا استراحت کنم. اگر به عقب برگردم این کار را نمی‌کنم. فرصت حضور در ترکیب ثابت تیم ملی آرژانتین را از دست دادم. می‌توانستم در جام جهانی ۲۰۱۰ ثابت باشم ولی این فرصت را از دست دادم. بعضی مواقع صداقت زیاد خوب نیست. من در جام جهانی آفریقا حاضر بودم و به این موضوع افتخار می‌کنم. آرژانتین همیشه مهاجمان بزرگی داشته است و خوشحالم که در بین این مهاجمان به من هم بازی رسید. مسی، آگوئرو و توس همه در آن تیم بودند.

او در پایان صحبت‌های خود درباره این که اینتر برای قهرمانی در لیگ باید چه اقداماتی داشته باشد گفت: من فکر می‌کنم خرید ۲ یا ۳ بازیکن جدید می‌تواند باعث شود که اینتر برای قهرمانی در لیگ تلاش کند. الان تیم‌هایی چون ناپولی و یوونتوس خودشان را قدرتمند کردند و تیم خوبی دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج