۵۶۹۹۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیدی: چرا از فروش ۱۵ میلیاردی نفت طلب ما را ندادند؟

مربی سابق تیم نفت،‌ گفت: اگر به طلب ما از باشگاه نفت رسیدگی نشود به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه می‌نویسیم و شکایتمان را آنجا می‌بریم.

خبرگزاری فارس: محسن سیدی درباره تجمع امروز طلبکاران باشگاه نفت مقابل وزارت نفت،‌ گفت: فکر می‌کنم تجمعات ما دیگر لوث شده است کسانی که از ما بیشتر طلب دارند خودشان به این تجمعات نمی‌آیند. طلب ما معادله پیچیده‌ای نیست اما سوال ما این است که چرا باشگاهی که ۱۵ میلیارد فروخته شده با پول آن طلب ما را نمی‌دهند. سوال من از زنگنه وزیر نفت یا آقایان شریف حسینی، قنبرزاده و آل‌اسحاق این است که شما که این باشگاه را معامله کرده‌اید چرا پول ما را نمی‌دهید؟ من از آقای قدوسی نام می‌برم که سخنگوی باشگاه است. او نباید طلب‌های ما را با باشگاه‌های دیگر مقایسه کند. آقای قدوسی! شما که خودت رسانه‌ای هستی واقعیت‌ها را بگو! این مشکل خیلی راحت حل می‌شود.

وی ادامه داد: تشخیص من این است که مسئولان وزارت نفت و اسامی که بردم می‌خواهند بدهی ما را به گردن بهنام پیشرو کیش بیندازند اما این موضوع به آنها ارتباطی ندارد. شما باشگاه را ۱۵ میلیارد تومان فروخته‌اید و طلب ما را بدهید وگرنه مجبور می‌شویم که به کنفدراسیون آسیا نامه بدهیم که البته مقدمات آن را هم انجام داده‌ایم. از آقای ساکت که مدیر فوتبالیست تقاضا دارم که این بحث طلبکاران نفت را یکبار برای همیشه جمع کند چرا که این موضوع برای فوتبال ما افت دارد.

مربی سابق تیم نفت خاطرنشان کرد: بارها از آقای وزیر نفت و یا معاونانش درخواست جلسه‌ای حضور داشتیم که ما را به حضور نپذیرفتند و فقط گاهی تلفنی ارتباط داریم. ما رای کمیته انضباطی را داریم اما گره‌ای که با دست باز می‌شود را نباید با دندان باز کرد. آندو تیموریان و کاوه رضایی به کنفدراسیون فوتبال اسیا شکایت کردند و راه ما باز شده است! اگر لازم باشد قرادادهایمان را ترجمه می‌کنیم، وکیل بین‌المللی هم می‌گیریم و شکایتمان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌بریم. ما مربی و معلم هستیم و نباید وقتمان را به جای تربیت نسل جوان به دنبال پول گرفتن هدر دهیم.

وی درمورد اینکه چرا همه طلبکاران در این تجمع حاضر نشدند اظهار داشت: جمع کردن فوتبالی‌ها دور هم سخت است چون همه درگیر هستند و به آنها حق می‌دهیم. اما از عادل فردوسی‌پور که عادل فوتبال است تمنا می‌کنم به این موضوع ورود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج